funcard3

M

master28

weet er al iemand wat we straks extra met dit kaartje kunnen t.o.v. de funcard2,

 
Ik wist niet eens dat er een funcard 2 was... of wat deze inhoudt, laat staan dat ik wat van een 3 weet.;)

 
De twee was dacht ik gewoon een 1 maar dan met de componenten in de print in plaats van erop. Deze kwam toen gelijktijdig met de wafers op de markt.

De 3 weet ik ook nog niet.

 
Dit zit er op die funcard 3 AT90S8515 en EEPROM 24C128

2 x zoveel op de eeprom als de normale funcard.

en wat die funcard2 betreft, dat zal dan wel onze normale funcard zijn, maar wat was 1 dan weer???pfffffff

 
Ze zullen toch niet toevallig de funwafer als funcard 2 aangemerkt hebben he?

Als dat zo is dan snap ik hem wel

Funcard 1: printplaatje

Funcard 2: waferformaat

Funcard 3: 24c128

Er zijn overigens ook verschillende types van het printplaatje model geweest.

Met 3 schakelaartjes, met 2 schakelaartjes, met lampjes....:)

Naja... het belangrijkste is al weer boven water, 24c128, da's interessant.

Zou leuk zijn als je daar wat sig's in zou kunnen zetten en dan een autoupdate 3 in 1 zou kunnen maken.:)

 
Hoi allemaal,

Nou, Ik denk niet dat de EEPROM verschil is maar de FLASH,

En FUNCARD3 de Mega Fun Card with AT Mega 161 and Eeprom 24C64 mee bedoelen, wij zullen het zien de nieuwe mogelijkheiden

Hehe dat was lang geleden dat ik reply doe, en Bedankt BlackTiger dat ik nog steeds mijn << S M >> in bezit ben

C U KADIR ;)

 
klopt de funcard 3 is een nieuw te lanceren funkaart versie.

de At mega 161 ,,net zoveel geheugen ,alleen deze kan multipliceren en nagenoeg alle crypten aan.

resultaat is dat ie ie ca 10X sneller is als de funcard 1 die nog steeds de beste diensten levert.

dus seca2 is voor deze kaart dan ook geen probleem ,alsook irdeto2 .

providers denken vooruit ,,maar wij denken mee .

ik verwacht vandaag of morgen een vd eerste exemplaren.

hoewel er ondergronds al lelijk mee getest wordt las ik.

levering zal zo eind januari zijn voor de massa.

 
fun 3 is een 8515 en een eeprom van 128k.

hier is ook al soft voor,dacht voor nagra moscsimulatie.

heb het hier laatst met iemand over gehad?,maar ben het ff kwijt.

 
Nee, zo wordt ie (nog) niet genoemd. Maar ik heb bij onze vriend Zacky toch een commerciele link gezien die een funwafer, ATMEL 90S8515+24LC256 laat zien. De internethandelaar vraagt er 27 euro voor.

Is dit dan de kaart die voor de massa eind januari beschikbaar komt?

Het was al bekend dat je voor Nagra AU (autoroll) 256k geheugen nodig had. De chipjes werden (worden) dan ook goed verkocht, maar nu is er die waferkaart.

Heeft iemand 'm al vast kunnen houden? Zelfs kunnen testen?

Klinkt goed, zelfs zo goed dat ik zou zeggen dat die 128k kaart maar gewoon overgeslagen moet worden.

Groetjes,

:cool:

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan