Fuse Reloader

hangslot

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
7
Punten
38
Leeftijd
61
op http://www.jinglezone.de/ staan hele interesante cd's.:jow:
Maar............niet te betalen.

Wie o wie weet ze te vinden? :(Freggel1 misschien?

Ik kan je vertellen dit is echt een fantastische cd.

Waar je hem kan halen ? Denk nergens via internet. Diegene die hem gekocht hebben zullen hem echt niet op internet plaatsen en zullen er ook niet een copietjes van draaien. Daarvoor is hij te exclusief. Ook als je een copietje draait heeft het nadelen voor jezelf. Dan is juist de kans groot dat hij "te bekend" wordt in het wereldje van dj's en radiozenders zodat je toch wel dure investering eigenlijk minder waard wordt.

Je kan hem in ieder geval wel vinden in mijn kluis. Alleen moet je dan nog eerst de sleutel en de code ervoor ziet te krijgen :)

hangslot zei:
op http://www.jinglezone.de/

Wie o wie weet ze te vinden? :(Freggel1 misschien?

Dat wordt nummer twee dan, want die van @Jack heb ik ook nog niet gevonden, en nou kom jij met dit @Hangslot. ;)

Ik zal weer eens mijn best gaan doen.

satwatcher zei:
Je kan hem in ieder geval wel vinden in mijn kluis. Alleen moet je dan nog eerst de sleutel en de code ervoor ziet te krijgen :)

Hoe kom ik aan die sleutel en code? Ok, ik betaal de volgende bbq voor je:jow:
Eneuh, gewoon een kopietje is ook goed, ik zal hem helemaal voor mezelf houden:biggrin:

Hoe je een atoombom maakt, kan je overal vinden op het net.
Maar die Fuse Reloader is niet te vinden.

Nog steeds niemand?

@Hangslot, ik denk dat je een keer een mazzeltje zult moeten hebben, want ik geloof nooit dat dit ooit op internet te downloaden zal zijn.

Demo's zijn er zat te vinden, en pagina's waar je eerst programma's op je pc moet zetten voordat je kunt downloaden ook wel ( zie pm )

Ik krijg veel gevonden maar ik geef het zoeken naar dit in ieder geval op. ;)

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan