Kilroy
Addicted Member
- Lid sinds
- 15 aug 2002
- Berichten
- 3.349
- Waarderingsscore
- 1
- Punten
- 0
- Leeftijd
- 15
We hebben het gezien dat de fyra's terug naar Italie gesleept werden, dus daar zijn we vanaf, maar wat heeft het gekost?
De NS heeft nu aan aantal TRAXX locs gekocht die rijtuigen trekken maar die mogen maar 160 kmh rijden.
Helaas levert dat ook weer vertragingen op omdat er regelmatig storingen zijn aan de locs wat een gevolg zou zijn omdat men te weinig locs in reserve heeft.
Die moeten dan weer extra aangeschaft gaan worden maar de fabrikant heeft die ook niet meteen op de plank liggen.
Dat loopt dus ook weer stroef!
Ter herinnering:
En hoe men nu rijdt:
Maar daar is veel van op youtube te vinden de Fyra traxx:
De hele soap opera van de fyra is uitgebreidt te vinden op de welombekende site van nicospilt onder elektrische treinstellen V250 (fyra) met veel info.
Een direkte link werkt blijkbaar niet.
http://www.nicospilt.com/index2.html
Grtz.
De NS heeft nu aan aantal TRAXX locs gekocht die rijtuigen trekken maar die mogen maar 160 kmh rijden.
Helaas levert dat ook weer vertragingen op omdat er regelmatig storingen zijn aan de locs wat een gevolg zou zijn omdat men te weinig locs in reserve heeft.
Die moeten dan weer extra aangeschaft gaan worden maar de fabrikant heeft die ook niet meteen op de plank liggen.
Dat loopt dus ook weer stroef!
Ter herinnering:
En hoe men nu rijdt:
Maar daar is veel van op youtube te vinden de Fyra traxx:
De hele soap opera van de fyra is uitgebreidt te vinden op de welombekende site van nicospilt onder elektrische treinstellen V250 (fyra) met veel info.
Een direkte link werkt blijkbaar niet.
http://www.nicospilt.com/index2.html
Grtz.