Gaaf landje hebben we toch

boets

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
16 mrt 2001
Berichten
1.494
Waarderingsscore
256
Punten
83
Leeftijd
64
Locatie
boetsenbos
Ik zal zeker niet alle Marokkanen over 1 kam scheren (er zijn zeer zeker wel goede tussen die zich wel kunnen gedragen) maar helaas zijn er wel heel veel relschoppers bij. En ongetwijfeld pakken ook andere relschoppers hun kans om los te gaan. Keihard afstraffen is de enige oplossing.
 
Ik snap er geen reet van. Zal ze ook zeker niet allemaal over 1 kam scheren maar het is wel duidelijk dat er heel veel relschoppers zijn.
Overigens ook bij ons niet-Marokkaanse Nederlanders, als je soms de rellen ziet bij nationale wedstrijden... tjongejongejonge...

Normaliter verwacht je dit soort rellen bij verlies, maar toch niet bij winst en zeker niet jegens België, een land waar wij Nederlanders veel en sportief mee optrekken in de internationale voetbalwedstrijden.
Inderdaad oppakken en keihard afstraffen, schade zelf laten betalen, voor iedereen die aan dit soort rellen deel neemt, ongeacht welke kleur of nationaliteit.
 
  • Leuk
Waarderingen: Peer
Volgende keer het wk tijdens de ramadan?

Nu denken ze rammendan.

Vreemde mentaliteit?
 
Er schijnen maar 2 dingen te werken:

- Afschaffen taakstraffen ( en dan gelijk ook maar geheel )
- Veel zwaarder straffen
 
Nee, straffen en regelrecht terugsturen naar hun eigen land! NL paspoort intrekken en op de signaleringslijst laten staan. Zijn het Nederlanders dan na hun straf de hele boel laten terugbetalen….
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr.Z
Dan zijn wij als nederlanders toch een stuk beter opgevoed.
Als amsterdammers in groningen de boel vernielen gaan ze uit zich zelf terug naar amsterdam.

Dat hoort bij voetbal denk ik.
Ik ben blij dat ik geen voetballer ben.:)
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan