gaat c*anal- stoppen ???

Zoals je ziet heb ik de link weer weggehaald.

Dat ze maar door middel van services hun leden zien te behalen, en niet middels hobbyisten, die door C+ ook nog eens dwars gezeten worden.

Ben heel benieuwd of deze nieuwe manier van registreren problemen oplost.

Ik denk eerder dat er extra vertraging zal komen en valse aanmeldingen etc. Als ze hun klanten en aanmeldingen zo al niet fatsoenlijk kunnen behandelen, wat verwacht je dan van hun automatisering? Ik zie het maar zwart in.

 
Wat C+ betreft hoop ik toch maar dat het ooit eens een serieuze toko wordt. Het is natuurlijk niet zo handig op te merken laat ze doodvallen want ik heb toch 32 zenders op de kabel. Ik heb bjvoorbeeld geen kabel omdat ik daar *minstens* zo'n grote hekel aan heb als aan C+ en het gebrek aan service (ik denk nog meer hekel aan die verrekte kabelmonopolisten, want met kabel heb ik te maken gehad in negatieve zin en met C+ amper).

C+ zit trouwens natuurlijk ook niet te wachten op mensen zoals wij hier. Ik vind het niet aardig als ik geen Nederlandse commercielen kan ontvangen, maar ik heb ze jaren kunnen missen. En zonodig kan dat weer.

Wat vind ik interessant ? Kijken of ik een zwart scherm open kan krijgen. De HRT kijken (even kijken waar ik zelf allemaal geweest ben). En dan weer gauw verder naar APTN, Al Jazeera enzovoorts. Ik ben van radio DX'er TV DX'er geworden. Wat C+ ons aan moeilijkheden bezorgd doet maakt de sport groter maar (als je ziet wie er allemaal van afhankelijk zijn) vind ik het zeker niet nodig dat ze verdwijnen (kan iedereen weer flink in de buidel tasten en daar wordt alleen de handel beter van.

 
Ook dat in de buidel tasten is afhankelijk van wat er daarna eventueel komen gaat.

Ik denk dat het redelijk koffiedik kijken is.

Verder heb ik er uiteraard meer dan begrip voor dat mensen die in onbekabelde gebieden zitten of mensen die ergere ervaringen hebben gehad met de kabelexploitant(en) liever zien dat C+ blijft en blijven hopen dat ze hun service verbeteren.

Doch ik zie dit de eerste 5 jaar niet gebeuren (als ze al zolang blijven).

Het is puur een persoonlijke mening mijnerzijds dat ze wat mij betreft kunnen ophoepelen.

Ik zou het echter ook niet erg vinden als ze blijven, alleen hoop ik dan wel dat ze net als PW toch meer energie steken in hoofdzakelijk service naar hun klanten toe (en prijsverlaging) en daarnaast beveiliging van hun systeem, zodat wij weer iets te doen hebben.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan