galaxis ird 500 instellen?

A

apkay

wie kan mij helpen

ik weet het niet meer

heb van alles geprobeerd

hoe of wat zijn de juiste instellingen

voor dit kreng.

ik krijg alleen maar een stel duitse kanalen (fta)

heb er een geldige c+ kaart in zitten.

help aub.

apkay

 
beste abkay,

allereerst als je niets hebt veranderd aan de ontvanger, zou ik eerst een andere kaart proberen.

kijk dan of het wel werkt.

als je bezig bent geweest met het menu, moet je even bij de instellingen- netwerk-

staan hier alle netwerk-groepen nog wel in?

laat het maar weten dan gaan we verder proberen, sucses

 
Kijk even of je je home channel goed hebt staan , 12.515 hor. FEC 5/6 symb.rate 22.000

 
heb nu wel ned en c-

maar bij een (home transp) van 12344 mhz

27500-3/4- lmb ext S/W on ?

wie weet wat S/W inhoud?

hoe zit dat met die netwerken?

kan ik bij netwerk,de getallen veranderen of

moet ik toevoegen als user 1 enz.

werk met org irdeto en pic (heb nu ook c- met pic)

apkay.

 
Je moet bij die home transponder dus opgeven 12515 5/6 22000.

Bij je LNB moet je meestal opgeven dat het een universele lnb is.

De local oscillator (L.O.) zit daar op 10600 MHz. voor de digitale band.

Je geeft met een pulsje van 22KHz aan dat je de digitale band wil ontvangen en niet de analoge band.

De 22KHz moet dus ook aan staan.

Als het echt niet meer lukt, kun je opgeven dat de ontvanger naar de fabrieks instellingen moet.

Daarna staat de ontvanger correct ingesteld voor de LNB, en moet je alleen nog die ene home transponder invullen.

Goede transponders van het NL pakket zijn:

12344 H 3/4 27500

12515 H 5/6 22000

12574 H 5/6 22000

Niet goed is 12012 V 3/4 27500; deze is al geruime tijd verlaten, en daar zitten nu zenders van het franse C+ op.

De netwerken kun je gewoon veranderen als je het betreffende pakket niet wil of kunt ontvangen.

De duitsers zijn ook allemaal al eens verhuist.

Als je niet genoeg hebt aan de al genaamde netwerken kun je onder de user nog wat meer toevoegen.

Ik denk dat je inmiddels niet meer naar de betaal zender kunt kijken, dat duurt meestal maar heel even met dit ding.

 
de galaxis is gewoon een koffiemolen ik heb me ook een jaar op dat ding geergerd.apkay je moet gewoon iedere keer als hij freqenties mist die je in het menu hebt op geslagen hem op nieuw laten zoeken(op niew afstemmen en zoeken)bij mij duurde het soms de hele middag voor hij alle feq die ik hem had ingegeven had gevonden want hij sloeg altijd wel wat over.het ligt puur aan de software in dat ding.

gr hackky

 
wat een geklaag ,pak gewoon de 2000 soft van de ird500 dat draait best goed!!

even de instelling van MAS3 gebruiken op je home channel.

(handmatige **)in het menu..

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan