galaxis sat 500ird

R

radj

heb een galaxis maar kan de menu niet in komen het is met een pincode beveiligd heeft iemand een oplossing ervoor alvast bedankt.
 
ik denk net als de pace 9949
 
Zeker weten.
 
maar zit met nog een probleem is er software beschikbaar voor deze ontvanger want ging de nederlandse kanalen scannen maar dat ging niet.
 
Radj,
misschien home channel ingeven in een bepaald deel van het menu 12515 V of H , 22000 5/6 FEC, H of V maar even proberen
 
Anvulluh !

Ze zijn allemaal horizontaal; H

12344 , 27500 , 3/4
of
12515 of 12574 , 22000 , 5/6
 
Heb er hier ook nog 2 staan.Kan er ook hier geen enkel kanaal op krijgen na het zoeken.Het enige wat hij soms vind is een arabisch-talige FTAzender.
Dus als iemand weet hoe dit kan wil ik het ook wel ff weten.
De zenders stonden er allemaal keurig op volgorde in,maar nadat ik hem opnieuw aansloot bij mezelf ging ie zonder te vragen direct zoeken,en ik heb nog geen zender weergehad.
De 2de deed bij mijn collega exact hetzelde toen ik deze op een andere schotel aansloot bij hem thuis.Hij ging direct zoeken en heeft nog niets weergevonden.Ook ging er bij beide een rood ledje branden in het display waarna er ook nog eens niets meer mogelijk was.Zaten allebei muurvast.
MAW : Snap dus helemaal niets van dit type ontvanger.

Gr,
 
volgens mij is bij die ontvangers vaak het 22kh gedeelte kapot en schakeld hij de lnb dus niet meer naar de hoge band.

gr blokker
 
Allen,

De galaxis kan inderdaad dat 22 kHz deel stuk hebben.
Ook kan de voeding slechte elco,s hebben, maar dan licht vaak het display niet op of je hoort een ratelend geluid in de buurt van de cam. Een aantal elco's moet dan vervangen worden.

Een 2e punt is: je moet in het menu komen, 9949 is de kode,
daarna voor het Hollands pakket de waarde van 12515 H,22000
5/6 (default instelling) ingeven en een aantal boeketten benoemen, doe je dit, mits je ontvanger is natuurlijk, dan moet de ontvanger toch wel goed zijn voor ca 50 kanalen.
Boeketten voor Astra kun je wel vinden bij SES.
In feite zijn alleen FTA boeketten interessant.
displ
 
Verwijder eens alle netwerken die niet nodig zijn. Laat alleen de home transponder van canal +, dus de 12515 staan. Probeer nu nog eens de kanalen in te lezen. Het komt bij deze ontvanger vaker voor , dat hij vastloopt in een netwerk instelling die niet meer actief is. Wat ook wel eens helpt is bij het opstarten de lnb kabel losmaken, als hij dan opgestrart is gewwoon de kabel weer aansluiten.

Succes
 
Hallo satvrienden.

Ik denk ook dat blokker1 gelijk heeft.

Greez sat4ever.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan