Galaxis sat500ird softwareupdate

  • Topic starter polarbear750
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
P

polarbear750

Wie kan my nog helpen aan die softwareupdate (versie BL 1.51) voor een oude Galaxis 500 (je weet wel: die Irdeto bak!), ik had een kennis belooft een update uit te voeren blijkt het benodigde bat file (sat500.bat) stuk te zijn!

Galaxis Nederland is weg en downloading van die poolse firmwaresite geeft mij niet het benodigde bat file!

Wie kan het mij mailen, mijn dank is groot!

ger750@hotmail.com

 
Hoi Robby,

Zou je mij willen verblijden, met die file`s??

Ik heb hier sinds kort ook nog zo`n doosje erbij staan.

Ik ben een paar weken geleden nog bij galaxis.nl geweest, maar ik heb er toen niet die soft afgehaald, wie verwacht er ook dan ze er ineens mee stoppen ??

Alvast bedankt voor de moeite....

Groeten,

Erik.

P.S.

@polarbear750

Een bat-file toch is een standaard text file (asci), is er helemaal niets meer van te lezen ??

 
Hoi Robby,

Tja....sorry...dat was ik effe vergeten, dat staat niet meer in de user info.

Hier is het dan: e_vankollenburg@hotmail.com

En.....alvast bedankt!

Groeten,

Erik.

P.S.

Is wel makkelijk, die melding van het board, via E-mail, als er een reply is :))

 
Robbie, ik heb hem ontvangen!

Hartelijk bedankt!!!!!!

Groeten,

Ger

 
Ik moet voor een vriend ook die software op de Galaxis zetten. (hij heeft de diskette bijgeleverd) Het lukt me echter niet. Ik vermoed dat het iets te maken heeft met het feit dat ik Windows Millennium op mijn pc heb staan en dat ik daarom geen dos bewerkingen kan doen. Klopt dit ? en zo ja wat kan ik dan doen om alsnog de software in de Galaxis te krijgen?

 
Kan iemand mij ook even de laatste nieuwe software sturen b.v.d

E-mail= segersh@hotmail.com

 
Verder verzoeken graag in het bedelforum.

 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan