Gamecube Gehackt

D

duiveltje

deze hobby blijf ik dus wel bij.
voor de gamecube bezitters op suprnova staat een filmpie die omschrijft dat de gamecube gehackt is.
even bovenste kappie der af iso downloaden fikken en spelen maar.
 
Dat lijkt wel heel mooi,maar dan hoef je volgens mij de kap er niet af te halen want er zijn ook schijfjes te koop van 8cm
voor zowel cd als dvd.
Mijn probeem is echter dat als ik een Game Cube schijfje in mijn pc doe dan krijg ik als bericht NO DISK.
Dus de vraag is hoe lees ik zo'n schijfje uit (met welk programma)
en dan ,waarmee brand je dan dat betand.
Mijn PC draait op XP Prof en ik heb Win98 SE er op staan.
De brand programma's die ik heb zijn Nero6 en Alcohol120%.

Wie heeft hier ervaring mee,graag een beetje info.

Rus.
 
Kan wel zijn maar ik heb nog geen antwoord op de vragen die ik gesteld heb,want zelf een schijfje kopieeren gaat altijd nog sneller als een download bij suprnova.

Grtz. Rus
 
nou hier heb je een antwoord op je vraag.
ten eerste kopi?ren van de cube spellen hou ik me niet mee bezig.
ik had ook alleen maar aangegeven dat het mogelijk is om de games op je gamecube te spelen als je de kap verwijderd.
 
die kant en klare iso's zijn overal te vinden.:)

Heb ik hem net verkocht lees ik dit :(

PS welke supernova ?? .com = muziek .org = ftn en .nl doet het niet
 
oke dan kom ik bij ftn uit en wil ik dan verder moet ik eerst payen en daar heb ik geen zin in , voor enkelt een filmpje.

Dus was het enkelt de deksel eraf te zien of meer?
 
Originally posted by Rus
Dat lijkt wel heel mooi,maar dan hoef je volgens mij de kap er niet af te halen want er zijn ook schijfjes te koop van 8cm
voor zowel cd als dvd.
Mijn probeem is echter dat als ik een Game Cube schijfje in mijn pc doe dan krijg ik als bericht NO DISK.
Dus de vraag is hoe lees ik zo'n schijfje uit (met welk programma)
en dan ,waarmee brand je dan dat betand.

Gaat niet werken! De ISO's die je vindt zijn uitsluitend geschikt om te 'streamen' naar je gamecube. Hiervoor heb je ethernetadapter voor de gamecube nodig en het spel Phantasy Star online. Met een 'bug' in dit spel is het mogelijk om met speciaal geschreven pc programmatuur via de netwerkopties van Phantasy Star Online een ANDER spel in je gamecube via het netwerk te laden.

De 8cm schijven van de Gamecube zijn NIET in een standaard (DVD) formaat geschreven en zijn onmogelijk uit te lezen op een PC. De iso's op het internet zijn via de bovengenoemde methode naar de PC geschreven vanaf de Gamecube.

De schijfjes zijn dus in een apart formaat... Zover ik weet in plaats van binnen naar buiten, maar van buiten naar binnen beschreven en het schijfje draait tegen de klok in, in plaats van met de klok mee.

Een echte hack voor de gamecube bestaat niet...
 
Echt wel schijnt al een chip voor te zijn de tijd zal het leren.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan