Inderdaad ben ik het wel met freggel1 eens. Voor zover het niet om illegale zaken gaat kan men beter naar het forum verwijzen, dat houdt het forum ook een beetje in leven.
Als het forum leeg blijft, zal het op een gegeven moment sluiten en is ook hulp per pm niet meer mogelijk, dus het is niet alleen in het belang van het forum, maar ook van de de gebruikers zelf.
Ik dacht inderdaad dat men eerst een aantal postings moest doen alvorens men een pm kon schrijven. Misschien heb ik dat uit gezet om een of andere reden, zal het nog eens nakijken.
Maar ik begrijp wel je frustratie The Matrix. Ik geef ook altijd een bedankje als iemand mij heeft proberen te helpen per email of forum of pm of welke wijze dan ook. Het is gewoon een vorm van beleefdheid om even iets van je te laten weten. Het is mij ook al opgevallen dat opvoeding de laatste decennia te wensen over laat.
Antwoorden, fatsoenlijk groeten ter afsluiting in een mail (zelfde als brief eigenlijk), opstaan voor ouderen in een volle bus, aanspreken met u, allemaal dingen die vervaagd zijn helaas. Dat is mijns inziens niet ouderwets maar een kwestie van fatsoen.