Gebruiker Nummer 10 met spoed in ziekenhuis

Goed je weer online bij Duck te zien D.

Nu rustig bij komen van al die toestanden.
 
Hij mag/mocht wel naar huis, maar moet nog wel een maand of 6 revalideren en kalm aan doen. Is natuurlijk niet niks wat hij heeft meegemaakt. Dus dames in het zwembad....d?t denken we niet. Net zo min als hij een tijdje geen auto mag rijden. Dat wordt dus veel internetten ;)
 
Als nummer10 er ooit behoefte aan heeft om in een straal van 2 kilometer te internetten dan kan hij altijd een beroep doen op Freggel1 om een accespoint aan te leggen. :)

 
Ja, dat was schrikken voor iedereen.

Zelf maak je het niet echt mee en je bent de hoofdrolspeler van een film die iedereen gezien heeft en dat tegen jou zegt en je weet er zelfs niets van. Ontzettend raar dus allemaal.
Het is gebeurd en ik ben ontzettend blij dat ik direct perfect ben gereanimeerd.

Nu ga ik me verder richten op de toekomst. Nu nog even bijkomen van de napijn en als ik 2 maart terug moet naar het ziekenhuis mag hopelijk gaan beginnen met revalideren. Daar kijk ik dan ook naar uit. Hoop ook dat ik weer snel me rijbewijs terug krijg want dat geeft me wat meer vrijheid.

Iedereen bedankt voor de lieve berichtjes.

Het komt goed.
 
Dank voor de info en heel veel sterkte gewenst; hopelijk gaat alles zoals het behoort en je verwacht
 
Een blik in de toekomst werpen is al de eerste positieve stap en dat het uiteindelijk ook goed komt.

Veel sterkte toegewenst.
 
Hey Nr10, ik heb een zitten googelen op zo'n ICD, maar dat is geen kattepis!
Doe voorzichtig en neem de tijd. Voorlopig in geen geval zwemmen voor jouw.
Zoals je weet zit ik nogal eens te klooien met muziek: :jow:
https://www.nzbserver.com/?page=getnzb&action=display&messageid=rtDheOqWicwCWirWAxGDS%40spot.net
Daar staat een geweldig programma, kan je je eigen muziek maken.
Vraag Freggel1 of hij een goede koptelefoon voor je heeft, en wellicht heb je een nieuwe hobby!

Beterschap.
 
Bedankt voor de tip. Zal weer even een payserver nemen.
Zijn er nog goeie payservers die niet al te duur zijn?
 
Nummer10
Je mag wel meeliften op mijn payserver.
Ik stuur je wel een pm
 
@Matrix,
Bedankt voor de service ik heb je een PM terug gestuurd echter jou PM staat uit of je PM box is vol.
 
:sorry: mijn PM staat uit (bewust) was een tijdje erg  erg  erg  ontdaan van diverse uitspraken ook via PM. Ben ook niet jarig meer hahahahaha

Maar ik neem aan dat je gebruik gaat maken van het gegevene ik stuur je wel mijn email adres kun je het daarin kwijt ;-)
 
Tijdje niet op het forum gelezen, en dan lees je dit, echt schrikken man.
Ik Ben blij  te lezen dat het iets beter gaat. Veel sterkte de komende periode.
Gr Blokker1
 

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan