Gecodeerde Zenders elke ochtend op zwart

zeeuwf

New Member
Lid sinds
10 nov 2013
Berichten
5
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
44
Elke ochtend zijn mijn gecodeerde zenders op zwart heb wel internet. Netwerk resetten cccam resetten box 10 minuten van de stroom.. ik doe dan maar wat en na een tijd start ie gewoon weer op en werkt het weer.
Ben een leak nog op dit gebied hoop dat iemand mij kan helpen..

DM800SE
Openpli 3.0
cccam 2.3
Tuner Philips CU1216Mk3 (DVB-C) icm Caiway
 
Heb je een smartcard in je DB ??
 
Sjef;229370 zei:
Heb je een smartcard in je DB ??

Nee zonder heb wel smartcard van caiway maar die heb ik niet nodig.
Als ... met de nadruk op als, het werk heb ik ook gewoon netjes alle zenders film1 sport1 ect..
 
Dan mag ik je volgens de regels van het forum niet verder helpen.
 
als ik het goed begrijp kan niemand mij helpen ?
 
overigens blijven me zenders op zwart nu en zie ik alleen een simkaart icoontje ipv een naam wellicht is er iemand die mij op een en ander manier kan helpen want ik begrijp er echt niks van... anders kan ik me simkaart er in doen om dan wel geholpen te woren op het forum hier :)
 
Als jij op dat kaartje op jou werk wel beeld hebt, en je kunt het thuis gewoon gebruiken dan thuis gebruiken.

Zonder kaartje dan praten we over extern cardsharen, en dat is zoals Sjef al aangaf, tegen de regels hier, en daar kunnen en mogen wij jou hier niet mee helpen.
Wat je eventueel wel zou kunnen proberen is om een andere Cccam op jou ontvanger te zetten of over te gaan op Oscam. ( Vergeet dan niet de gegevens die in de cfg staan! ) Verder helpen doe ik niet.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan