Geeeeeeen pottekijkers!!

janblues

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
15 okt 2006
Berichten
2.632
Waarderingsscore
294
Punten
83
Leeftijd
72
Locatie
Baflo
Ik zag bij opsporing verzocht dat inbrekers nu zelf de camera's uit zetten tijdens de werkzaamheden.
Het moet niet gekker worden.
 
Ja ach, zo vreemd is dat niet moet ik zeggen.
Vroeger namen ze de bandopname mee, dan had je geen beelden. Nu kan dat in de cloud nog worden opgenomen.
Maar het is net als in het begin, toen namen inbrekers ook handscanners mee en konden ze horen als de politie er aan kwam.
Nu zijn er camera's en bedekken ze zichzelf zo dat ze onherkenbaar zijn. Worden maar weinig herkend.
En nu blijkt dat ze toch vaker herkend worden, schakelen ze de camera's uit.
Het is net als met satelliet hacken en pc hackers de vindt iets ergens tegen en de andere doet daar weer iets tegen.
Dat blijft een kat en muis verhaal.
 
hmm
wifi storen zeker voor de niet bekabelde dingen.
maar de bekabelde dingen dan?
uit schieten?
ik schiet terug, met scherp :sneaky:
 
sat-ed
hmm
wifi storen zeker voor de niet bekabelde dingen.
maar de bekabelde dingen dan?

Die kan ik nog wel uit krijgen.
Met een knip tangetje.:LOL:
 
kabels zijn weggewerkt en hangen te hoog :giggle:
 
kabels zijn weggewerkt en hangen te hoog :giggle:
juist!
ben niet van gisteren zelfs meeste in slagvast buis.
daar komt bij dat de meeste beelden elkaar overlappen.
voor dat je bij die kabel bent sta je al op beeld en op de opname :giggle:
 
433


Succes met identificeren.
 
pvv types

die zijn hier niet zoveel meer;)
maar gaat meer om de afschrik daar ben ik me terdege van bewust
 
IMG-20220821-WA0002.jpg

Dit is wordt mijn draadloze inbreker verdelger.
Net 20 week.(foto is van wat eerder)
 
Ik zag bij opsporing verzocht dat inbrekers nu zelf de camera's uit zetten tijdens de werkzaamheden.
Is dat lang geleden? Want ik heb de uitzending van dinsdag terug gekeken, die was opgenomen.
Maar ik heb nergens gezien dat er camera's uitgezet werden. Bij welk onderwerp zou dat moeten zijn?

@Dr.Z het lijkt wel alsof die middelste onderweg naar beneden luchtgitaar aan het spelen is. :)
 
  • Haha
Waarderingen: Dr.Z
Volgens was het de laatste uitzending. Er was ook nog een auto camera die ze uit hadden gezet.
 
Er was ook nog een auto camera die ze uit hadden gezet.
allemaal nieuwe technieken maar of het beter is...
vroeguh kon je gewoon je draai telefoon gebruiken als het netstroom weg was.. moet je nu proberen.
voortgang door techniek.
als de pleuris uitbreekt hebben we toch een probleem
 
Volgens was het de laatste uitzending.
De voorlaatste dan, want de laatste was afgelopen dinsdag en daar was niets in te zien. Ik neem ze altijd op, kan me ook niet herinneren vorige keer gezien te hebben. Wel dat ze camera's wegdraaien. Nja, maakt niet uit, als het eenmaal gebeurt zullen we het wel vaker gaan tegen komen. ;)

@sat-ed zonder gsm ben je nergens tegenwoordig. Er is geen PSTN meer dus inderdaad geen spanning meer op de lijn.
Stroom weg = modem weg = vaste telefonie weg.
 
zonder gsm ben je nergens tegenwoordig. Er is geen PSTN meer dus inderdaad geen spanning meer op de lijn.
Stroom weg = modem weg = vaste telefonie weg.
Inderdaad, hadden we vroeger geen last van, waar is de tijd gebleven. :lol: Ultra kortegolftelefoon 1935-1940

vroeger-was-alles-beter.jpg
 
we hebben hier een jaar gehad dat de gsm mast om de haverklap uitviel en dus alleen buiten op een bepaalde plek gaan staan met 1 vinger in de lucht een 1 voet tegen een boom aan bereik zeg maar...
en dan valt je internet om wat voor reden uit...
dan mag je toch blij zijn dat je nog een auto hebt voor als er iets gebeurt?

als er echt iets gebeurt mag je hopen dat er nog ergens 27mc bakken zijn of 2meter amateurs
 
Phoe 27 mc en 2 meter amateurs zijn er nog wel, maar heel sporadisch en veelal alleen op luistertoer. Volgens mij heb je meer kans met een tamtam of een megafoon als alles uit valt.
Als we toch over gaan op hout verbranden i.p.v. gas kunnen we misschien ook weer de rooksignalen opnieuw uitvinden.:biggrin:
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan