Geen beeld meer met mijn DB

Chrisjan

Sr. Member
Lid sinds
10 dec 2002
Berichten
339
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
81
--------------------------------------------------------------------------------

Tijdens mijn zoektocht en experimenteren van mijn DB 8000 heb ik wellicht een verkeerde ingreep gedaan waardoor ik geen beeld meer heb...maar wel nog de aanduidingen op het display...Dus daar kan ik alles volgen..Maar wat moet ik nu doen om terug beeld te hebben...Ik denk dat het onder de rubriek OSD was....Wie kan het voor mij even uittesten wat ik zou kunnen "misdaan" hebben en mededelen?...Sorry hoor
1000 x thanks
 
Ik kan jou slechts 1 tip meegeven ( en dan spreek ik denk ik voor meerderen ).

Begin gewoon bij nul af, zet dat kreng even terug naar fabrieksinstellingen, en ga weer opnieuw spelen met die leuke hobbydoos. ;)
( ik wou dat ik er eentje kon kopen! )



Heb hier ook een stapeltje staan, pc's , waar ook een bak werk aan is om ze draaiende te krijgen en te houden.
 
En hoe heb je hem aangesloten via scart of dvi hdmi waarschijnlijk heb jij wat veranderd in audio /video menu

grtz roufa!
__________________
Humax 5400Z
DM 7020S,120GB
DM 8000 HD PVR,1TB WD GreenPower
 
Misschien kun je de settings even controleren via de web interface
 
Chrisjan;203388 zei:
--------------------------------------------------------------------------------

Tijdens mijn zoektocht en experimenteren van mijn DB 8000 heb ik wellicht een verkeerde ingreep gedaan waardoor ik geen beeld meer heb...maar wel nog de aanduidingen op het display...Dus daar kan ik alles volgen..Maar wat moet ik nu doen om terug beeld te hebben...Ik denk dat het onder de rubriek OSD was....Wie kan het voor mij even uittesten wat ik zou kunnen "misdaan" hebben en mededelen?...Sorry hoor
1000 x thanks

geen paniek als je display het doet is er niets aan de hand.
zoals duckie zegd terug naar fabrieks instellingen .
kom je niet aan beeld toe om de instellingen te bekijken best even de orginele soft van dream gebruiken en dit serieel te doen ben je zeker dat de flash niet raar begint te doen.
daarna kun je via de web brouwser niewe image laden naar keuze
mvg droopy
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan