geen beeld meer.

S

s-delsol

hoi,

ik ben sinds 2 jaar in het bezit van een dreambox dm800 hd pvr deze is voor de kabel.
deze draait nu 2 jaar zonder problemen.
nu heb ik sinds vandaag geen beeld en of geluid meer behalve op ned 1.
hij geeft wel de goede programma,s aan en soms de ondertiteling.
ik heb de dreambox al 2 keer gereset en heb al een keer opnieuw zenders gezocht maar dit heeft het probleem niet verholpen.
ik heb eigenlijk geen verstand van dit soort dingen heb dus ook geen idee wat voor een software of iets dergelijks aanwezig is.

heb mij net aangemeld op dit forum dus zal ff kijken of er een voorstel topic of iets dergelijks aanwezig is.

grt sander.

Hij geeft wel de programma's aan en soms de ondertiteling, dat zou er op kunnen duiden dat je dus wel signaal hebt op alle zenders. Heb je de dreambox via hdmi/dvi verbonden of via scart. Kijk eens of die kabel goed zit. Kijk ook eens in menu-instellingen-systeem-audio/video of je instellingen daar goed staan. Heb je beeld op BVN?

Je zou voor de zekerheid een nieuwe kanalenlijst kunnen uploaden en dan kijken of het werkt. Anders een nieuwe image flashen.

kabel TV van ziggo of van UPC??

Misschien je smartcard opnieuw activeren bij Ziggo kun je dat bij mijnziggo doen.

Denk dat een mooie nieuwe cleane image plaatsen het een en ander wel zal herstellen.. Maar goed dit is een oplossing om hem helemaal op te lossen denk ik en niet om het huidige probleem te localiseren,maar ik zou voor een schone nieuwe image gaan...

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan