Geen beeld NL pakket / Hydra image

K

Kerstkonijn

Ik zie erg weinig meldingen over zwarte schermen op de Dreambox. Ik denk dus dat ik een probleem heb, wat op te lossen moet zijn.

Ik heb sinds vandaag (vrijdag 28 jan) geen beeld meer op de Nederlandse zenders. Als ik met 'mijn' Hydra image keys wil ophalen, gaat dat wel bij de derde in het lijstje, maar bijvoorbeeld niet bij Mary. Hoe lang ik ook wacht.

Daarnaast krijg ik steeds de foutmelding dat een file niet bestaat als ik een andere softcam wil installeren. Moet ik de file handmatig eerst als leeg bestand aanmaken?

Een nieuw controlpanel ophalen duurt ook een eeuwigheid zonder resultaat. Helaas. Dus daar heb ik ook weinig hoop op, op het moment.

Is er iemand die me een stapje verder kan helpen?

Snelste is om effe zelf de keys erin te zetten met Dcc ofzo.

Volgens mij heb je oude CP panel want mary bestaat niet meer,, die is er volgens mij mee gestopt.

Hallo Kerstkonijn,
het lijkt er op dat je een probleem met het imgage hebt, misschien eens een nieuwe er instoppen.

Bij mijn img (Rudream) heb ik de scam voor de nederlandse zenders maar moest wel de key aanpassen.

Irdeto key verandering.

Groetjes Bert

Bij zues een cp erin zetten dan werkt het weer jij heb nog de oud

mvg media

Okidoki!

Ik denk dat ik weer genoeg hobby info heb om weer te gaan klussen. Bedankt allemaal.

Hallo Kerstkonijn.

Je moet het zo zien.

Het is een hobby, en je bent van de straat.

Groetjes en success.

sat4ever.

ik heb hem helemaal niet zwart gehad scam2.5 bleef beeld geven
op nl
alleen ncamd 5.28 gaf dit probleem
er heeft een key wisseling plaats gevonden bij c+
de humax heeft er ook mee gezeten
groetjes dalton

Originally posted by dalton
ik heb hem helemaal niet zwart gehad scam2.5
Ik heb al in mijn eerste posting gemeld dat de Hydra image met het oudere controlpanel het verdomt andere softcams te laden. En die scam zit er standaard niet bij. Dus een zwart beeld. Want een keyupdate met Radegast had geen resultaat.

ik heb alles er in zitten ci paneel geupdate en scam 2.5 er in

goeie keys er in en toch heb ik geen nl pakket.

wel de FTA die zie ik wel maar niet de nl pakket zelf.

snap er niks meer van nu

cc

hebben jullie wel kijkgeld betaald anders is het normaal
dat het beeld zwart word ha ha ha
ik heb wel een bestand voor de dreambox gekregen voor de nl
die heb ik zelf niet nodig gehad die komt in
var/key.s is voor c+nl voor de dreambox. voor de humax was er al een aangepaste bin na een uur voor nl werkt ook goed
die dingen moet je zoeken
ik snap het paaskonijn niet je blijft toch niet met zo,n mooie
dreambox met een oude cp zitten lol
gr dalton

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan