Geen beeld op taq,tps,sky

S

seeburg

Hy,

Ik gebruik joske firmware Josje01 ToH3.3 + Hot3.2 NL gemonteerd.

Echter had ik beeld op taq, tps en sky maar nu niet meer.. ik hep pc gekoppeld aan tuner en laadt div. key.bin files in maar hij blijft het niet doen. Tevens ook al meerdere keren andere settings geladen maar nog steeds geen beeld... In het config menu alles goed staan.

Wat doe ik fout of liggen ze er gewoon weer af...????

gr,
Seeburg

nee alles werkt goed ik laad de key bin file op een fta kanal met s+hummy edit 1.0
en daarnaa doet ik hem uitlezen met dsr 9500 emu voor de zekerheid om te zien dat alles in gelaaden alles dat niet gelukt van de eerste keer moet je herhaalen sucsess!
grtz roufa!

Ik gebruik dus DSR 9500 EMU Ed42 om de files naar mijn hummie te laden en controleer dit dan ook..

Bij sommige bin files heb ik op nederlandse zenders geen beeld en bij andere key.bin files wel...

Echter nog steeds geen beeld op Sky, taq, en tps...

Moet ik ook nog iets met mijn fun kaart veranderen???

Nogmaals het heeft gewerkt maar nu alleen nog maar de nederlandse zenders...

ik hoor het graag...

gr.

Ik gebruik DSR 9500 EMU Ed42 om de Key.bin te laden en controleer dan ook of het allemaal goed is... Echter bij div. Key.bin files heb ik geen nederlandse zenders meer maar ook geen taq, sky of tps...

Moet ik soms iets met mijn fun kaart doen. Ik denk zelf van niet omdat de key.bin toch een nieuwe file laad op de kaart.

Echter tot op heden krijg ik op mijn hummie geen taq, sky of tps.

Wat zie ik over het hoofd..

gr.

staat er bij config de emu+card geselecteerd?
De funcard daar hoef je verder niets aan te doen, zolang ie er maar in zit met een 6in1 file en natuurlijk de flash.

Doe het volgende. Start DSR9500 EMU 42d

1. open file en kies de juiste key.bin

2. selecteer vraagteken, settings, en kies dan Humax def

3. ontvanger op FTA kanaal

4. druk op write.

5. zet met de AB de ontvanger eerst uit en dan weer aan. Nu is alles in het geheugen opgeslagen as het goed is.

suc6

Math

ik heb ook al een tijdje geen tps meer,vandaag een nieuwe binfile erin en nieuwe funfiles maar ik krijg tps ook niet aan het draaien alles het zelfde gedaan als de vorige keer alles werkte perfect en het lukt me nu niet ?
gr ruud

Nieuwe firmware downloaden met TPS fix 2 en dan nieuwe bin file laden en het werkt allemaal weer.

gr.
Seeburg

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan