Geen beeld

S

satderk

Hallo,

Ik heb mijn humax uptodate,maar geen beeld.
Op mediapark.canal18 enz.

Meer luitjes die daar problemen mee hebben.

Zou het moeten werken zonder de hulp van een funkaart?

Of????
Ben hier nu 2 dagen mee bezig ,maar nog geen beeld.

Derk. :(

De voorwaarden:

-Firmware; ToH3.3HoT5.5B
-Een up to date kanaallijst met mediapark kanalen.
-Een geprogrammeerde gold / funkaart of officiele Irdeto kaart in de interne cam. deze zal de EMU een onderdeel van de ToH_HoT firmware starten.
Menu instelling:Menu >ToH>Config>CAID Preselect: CARD+EMU.
Een key.bin file die provider ID 1911 bevat met de geldige keys, dit kun je in het menu ook terugvinden.
En dan heb je nog voldoende signaal / kwaliteit nodig op de betreffende kanalen.

De geprogrameerde funkaart ontbrak nog.

Zou ik dan toch de klepel weten te vinden?
Want ik hoorde de klok luiden ,maar wist nog niet waar de klepel hangt.

Jopie bedankt,ik ga hier zo snel mogelijk weer mee aan de gang,ben nu aan het werk ,vandaar.

Ik laat je het nog wel weten,nogmaals bedankt.

Toch wel leerzaam zo'n forum :)

Greetings Derk.

Okay,heb nu alles standby voor het schrijven van een kaartje.

Nu het volgend probleem.

Ik heb hier alleen nog maar een oud funkaartje ,eerste editie,en weet even niet welke file ik daar voor moet gebruiken.

Heb hier wat file?s binnen gehaald ,maar geen voor mijn ouwe funkaartje.

Wie kan mij hierbij een beetje wegwijs maken.
Ik weet wel waar ik de file?s kan vinden,verschillende site?s ,maar kan even niet de type vinden ,die ik denk nodig te hebben.

Het gaat mij mede om de mediapark.

Greetings Derk

Als die funkaart ooit geprogrammeerd is geweest met X_in_1 files, dan hoef je deze niet weer te programmeren. De funkaart hoeft ook geen geldige keys te hebben, deze zorgt dan alleen voor het opstarten van de interne Emu.

Je moet nu op zoek naar het programma:
Sammy_Hummy_edit of dsr9500 EMU edit om een key.bin file naar je humax te sturen die de geldge keys bevat, zo haal je alles uit de humax wat mogelijk is.

Daarna kun je via het menu controleren of de keys aanwezig zijn.
Menu > ToH > Parser > Ram Editor.
Met de Ram Editor kun je eventueel zelf de keys erin zetten of veranderen met de afstandbediening.

Succes.

Ik heb hier nu een silverkaart en 2 nieuwere funkaarten tot mijn beschikking en ga vanavond of morgen even testen.

Ik laat je het even weten of het wat geworden is.

En wat betreft de key?s in de humax ,das geen probleem meer en bedankt voor de tip om die eventueel te veranderen via afstands bediening.

Greetings Derk

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan