Geen belangstelling meer voor vrouwelijk schoon?

aart44

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
31 mrt 2003
Berichten
2.682
Waarderingsscore
32
Punten
48
Leeftijd
79
Locatie
Amersfoort
Het lijkt er op dat onze moderator @freggel1 geen enkele belangstelling meer heeft voor vrouwelijk schoon.

In het verleden heeft die hier en op andere forums nog wel eens mooie foto reportages neergezet van dames zoals Jenny met een fiets erbij.

Misschien heeft hij nu een leeftijd dat hij de interesse in mooie dames aan het verliezen is.

Jammer maar helaas.:bloos:

 
Nee ik denk dat hij even rust genomen heeft. Dit vanwege het feit dat hij de bbq bij hem thuis ging houden.:)

Gezien hij dat vrouwelijk schoon en die fietsen voor zichzelf wilde houden, heeft hij dat allemaal even moeten opruimen voor de bbq.

Die is echter nu voorbij dus ik durf er om te wedden dat er weer wat vrouwelijk schoon en fietsen langs zullen komen.:biggrin:

 
Aart hij wil het niet meer met ons delen denk ik.

Hij heeft nu een touchscreen.:biggrin:

 
Ooooooh ja, dat is waar ook Jan!:biggrin:

 
Neehoor Aart die interesse zal ik nooit verliezen, maar ik ben op dit moment, puur voor de ontspanning, een oude hobby terug aan het oppakken en kom maar "vluchtig" op de forums, maar ik zie ze iedere dag wel!!!

Ik ben bezig met een aantal nieuwe dames aan te nemen voor de "handel" maar ik heb wat problemen met het uitpro... , uhhh ik bedoel uitzoeken. :sex:

Voor dat je het weet komt iets wat besteld is weer niet aan, Jenni een schat van een meid, maar die ene fiets die ze nooit bezorgd zou hebben, volgens de koper, blijft me achtervolgen. :biggrin:

Dus vandaar dat ik al een tijdje bezig ben met het aannemen van een nieuw team.

Hieronder een paar mogelijke kandidaten:

Antea

Grace

Mango

Zelda

Ardelia

Tamaya

Kalena

Yarina

Diana

 
Dus vandaar dat ik al een tijdje bezig ben met het aannemen van een nieuw team.
Smoesjes en geneuzel! Je weet goed genoeg dat we hier met genoeg mensen zijn die je graag een handje willen helpen hiermee om jou te ontlasten! :biggrin: :sex:

 
Wat ben jij op tijd uit de veren!!

 
Of je krijgt een hele tijd niets te zien en nu weer zoveel dat je niet kunt kiezen.

En ja we helpen graag bij het dames aannemen voor de "handel" met het uittesten of ze goed kunnen fietsen. :banaan: :sex:

 
Wat ben jij op tijd uit de veren!!
Ja verkeerd geluidje op de telefoon, werd ik wakker gefacebooked.:grrr:

Dus ook maar aan de slag gegaan en laminaat gelegd in de gang, is mooi geworden voor de eerste keer dat ik dat deed.:)

En nu dus uitrusten en op het gemak de dames eens bekijken.:biggrin:

 

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan