geen epg meer van canaldigitaal

N

nono

Ik heb een settop-box pakket van canaldigitaal.

Ik gebruik de epg informatie als tv-gids en (via de grafische multi-epg plugin) om geregeld iets op te nemen.
Sinds vanochtend (24/01/2012) heb ik geen enkele epg-informatie meer bij de zenders (gebruik alleen de sd-zenders) van canaldigitaal via de astra 19.2.

Heb gisteren (ik zie al enkele dagen de epg eindigen op vanochtend) enigma en de muti-epg plugin geupdated. Zonder effect.
Het blijkt dat eigenlijk alleen de zenders die ik gebruik geen epg-informatie meer hebben. (bv animal planet heeft wel epg info !)

Weet iemand hier meer over te vertellen ??
 
Staat op de website van CDS bij aktuele meldingen.


24 januari 2012: EPG-storing

Er is een probleem met de informatie voor de Electronische programma gids (EPG) De informatie van na de 24ste januari wordt momenteel niet uitgezonden. Er wordt aan een oplossing gewerkt. Wanneer de informatie beschikbaar is wordt deze automatisch ingeladen wanneer men naar zenders kijkt of wanneer de ontvanger op standby stand gezet wordt.
 
De EPG is al tijden een probleem bij CD NL. Ze zijn niet eens in staat om continu meerdaagse EPG op alle zenders waar EPG op zit aan te bieden. Als ze al wat aanbieden is het ook maar een paar dagen tot een week. Drama dus.
 
Ik merkte het ook vanmorgen, eerst een paar zenders wel nog, RTL4 en nog een twee, maar kort daarop al het hele publieke en commerciele deel niet meer.
Zal vanzelf wel weer goed komen ooit.:)
 
Dank voor jullie reakties. Is inderdaad vanzelf weer goed gekomen. Kwam er net achter dat ik weer voor meerdere dagen EPG heb.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan