Geen geluid meer bij eurosport NL, wat kan dit zijn?

E

eric buyck

Hallo,

Sinds enkele dagen heb ik geen geluid meer op eurosport nederland, hoe zou dit eventueel komen? Andere nederlandse zenders werken perfect.

groeten,
eric

Zelfde hier: ook geen geluid op de NL'se Eurosport. De Duitse geeft wel geluid.

kijk eens onder de audioknop of hij niet op 3.1 staat
gr frans

audio knop 3.1 ?? Als we op de audio knop drukken, kunnen we kiezen uit verschillende talen (NL, ENG, CZ en H).

hij moet in ieder geval van 3.1 af met nl heb je als het goed is geluid
gr frans

wat bedoel je nu met 3.1? Dat zit helemaal niet onder de audio knop.
Iemand een oplossing/voorstel zodat er weer geluid is op Eurosport NL?

bij mij staat er dat bijna overal bij bij de duitse zenders moet ik hem zowiezo iedere keer van 5.1of 3.1 naar engels of duits omzetten anders heb ik ook geen geluid of is het geluid misschien van freqentie veranderd bij mij gaat dat automatisch je weet wel cs
gr frans

Wellicht heeft het probleem bij Eurosport zelf gelegen, want hier is er gewoon geluid...

We hebben nog steeds geen geluid. We hebben Eurosport verwijderd en opnieuw de tp gescand, maar helaas hetzelfde.
Dat gedoe met 3.1 is voor ons niet van toepassing. We hebben het over een dreambox 7000 met PLi image waar het geluid van alleen Eurosport NL het niet doet.

eendenteam;175203 zei:
We hebben nog steeds geen geluid. We hebben Eurosport verwijderd en opnieuw de tp gescand, maar helaas hetzelfde.
Dat gedoe met 3.1 is voor ons niet van toepassing. We hebben het over een dreambox 7000 met PLi image waar het geluid van alleen Eurosport NL het niet doet.

bij mij ook niet wat kan dat toch zijn hoopelijk lukt het??
nvg eric.

vreemd, hier met dreambox 7000 en Gemini 3.30 gewoon geluid op Eurosport (nederlands).

Boets.

Eurosport heeft problemen in Oost Europa het beeld is FTA en het geluid gecodeerd misschien gaan sommige ontvangers daar niet goed mee om.
Hier is het zo beeld zonder kaart en beeld en geluid met kaart.
Maar volgens mij is er weinig aan te doen als de problemen opgelost zijn zal het wel weer normaal werken.

aart1944;175207 zei:
het beeld is FTA en het geluid gecodeerd misschien gaan sommige ontvangers daar niet goed mee om.
Hmmm... Als dat zo is, hoe wordt dan verklaard dat de een met een dreambox wel beeld en geluid heeft en een ander met exact hetzelfde type dreambox en ook dezelfde image wel beeld heeft maar geen geluid?

Ja hoe krijg je je beeld binnen door CS zou het niet goed kunnen gaan en ook Irdeto kaarten werken niet mee, met seca kaarten geen problemen bij mijn weten.

aart1944;175227 zei:
Ja hoe krijg je je beeld
We hebben beeld met onze seca kaart; het gaat om het geluid. Daarnaast betreft het voor ons alleen Eurosport NL op Astra1; ESP Dutch (Hotbird) is in orde evenals alle andere Eurosport-zenders op Astra1.

bij mij draaid hij perfect op 7020 ook geen storing gehad
gr frans

Hier Dreambox 7020 met Gemini 3.40 i.c.m. Mgcamd en ook gewoon alles perfekt, beeld en geluid aanwezig dus.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan