Geen links naar anaal plus a.u.b.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
34.774
Waarderingsscore
998
Punten
113
Leeftijd
60
Locatie
State Penitentiary
Beste hobbyisten

De afgelopen dagen zijn er reeds een tweetal pogingen gedaan om een link in het download en links forum te zetten.

Zoals jullie behoren te weten mogen daar geen commerciele links in geplaatst worden.

Om het even duidelijk te krijgen wil ik jullie hierbij verzekeren dat canal plus ook een commercieel bedrijf is en derhalve links naar hun site of onderdelen daarvan niet in het download en links forum thuishoren!

Graag dus geen pogingen daartoe ondernemen, ze komen toch niet door onze controle heen.:)

Alvast bedankt voor de medewerking!

 
goed geproken !!!! :biggrin: :biggrin:

 
gek hoor maar zijn der mensen dan die daar belangstelling voor hebben:biggrin:

 
staat nog wel een x-zone link, maar das natuurlijk anders, das comercieel interessant ...

 
@smurf: Het lijkt me sterk dat iemand belang heeft bij C+ met het beleid wat ze voeren, en er zijn ook mensen die belang hebben bij een nieuw huis met GSO voorziening, en dan plaatsen we ook geen links naar makelaars die dit hebben, wel? :biggrin:

@Griffel, ik zal eens gaan kijken, maar x-zone is geen bedrijf, dat is een zender die door C+ geexploiteerd wordt, anders dan het vroegere AdultX wat wel een commercieel bedrijf was en transponders huurde van C+ (totdat ze niet meer betaalden en C+ dus maar voor zichzelf begon).

Maar we kijken het na. Het hele download en links forum wordt trouwens binnenkort nagekeken op niet meer werkende en foutieve links en die worden dan gewist (of verbetert).

Dat kan een paar dagen duren aangezien we nog steeds bezig zijn met board verbeteringen nu we de nieuwe versie hebben draaien (bugjes eruit halen, layout verbeteringen etc.).

 
Tja ziet er echt al leuker uit dit board vooral met al die steretjes :biggrin: echt sterenslag

 
Ik heb anders ooit op s**4**l een link gezien naar de "service" van canal+, en die was wel lachen ;) ;)

Hij bestaat overigens niet meer, freekje zal wel boos zijn geworden over zoveel service..

 
Klopt, maar dat was een hele aparte.:biggrin:

 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan