Geen PMT in Multidec 8.0

D

duzz

Hoi,

Ik heb het probleem dat er geen PMT data gevonden kan worden. Ik doe het volgende:

- Dubbelklikken op een kanaal in de kanalenlijst

- Klikken op de knop 'PMT' -> vervolgens komt de melding "Keine PMT Daten gefunden"

Wat doe ik verkeerd? Mijn configuratie is de volgende:

- Galaxis DVB Kaart (SAA7416 Chip)

- Windows XP

- Multidec 8.0 + MD80.dll + SoftCI.dll

Verder heb ik wel beeld op de vrije kanalen dus alles is wel goed aangesloten en uitgericht.

Heeft iemand een idee wat er mis kan zijn?

Groetjes,

duzz

 
Pobeer eens andere settings, ik denk dat daar het probleem zit.

 
Bedoel je de LNB Settings?

Bij het testen hier heeft hij voldoende signaal maar geeft op het einde van de test: Keine TS-ID daten.

Ik zal vanavond eens met de settings gaan stoeien en kijken of het dan gaat lukken.

Groetjes,

Duzz

 
Nee, ik bedoel de kanaal settings. Je zou eens dvb2000 settings kunnen importeren of een transponder handmatig inlezen.

 
Heb ik ook al geprobeerd. Als ik dvb2000 settings importeer dan heb ik op de FTA kanalen gewoon beeld. Wil ik scannen op een transponder dan komt er, nadat ik op de knop "TP-Scannen" heb geklikt, te staan: "kein PAT" even later gevolgd door "kein SDT".

Wat ook vreemd is dat als ik RTL4 als actief kanaal heb en de volgende menuoptie kies: loggen -> seca (mediaguard) daten -> kommando decoder, dan verschijnt er een melding "kein seca daten auf transponder gefunden" (met irdeto trouwens hetzelfde).

Heb nog wat veranderd aan de diverse settings van multidec maar allemaal zonder resultaat. Snap er niets meer van.

Ga het maar eens proberen op een andere PC met Windows 98. Misschien dat het daar aan ligt. In ieder geval bedankt voor je reactie.

Groetjes,

Duzz

 
Onder XP moet het ook gewoon werken, dat doet het bij mij ook. Maar proberen kan nooit kwaad.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan