Geen rtl's

S

santo999

Hallo mensen,

Ik begin er een beetje hopeloos van te worden.
Vanaf zondag ben ik bezig geweest met te proberen om beeld te krijgen op het basispakket van cd. (zie topic upgrade basispakket).
Na dit afgerond te hebben gooide cd er gisteren plotseling weer een codering in nadat ze al een tijd ongecodeerd uitzonden.
Meteen had ik geen beeld meer.
Na enkele uren kwamen Ned 1,2 en 3 weer door maar tot op heden heb ik van de rtl's niets meer open gekregen, alles blijft zwart.
Ik heb wederom Gemini, Pli en Nabilo geprobeerd met allerhande cam's. Heb de disque ertussenuit gehaald en de lnb rechtstreeks op de Dreambox. Heb mijn oude Humax aangesloten om het daarmee te proberen maar het ziet er naar uit dat de kaart niet wil updaten voor de rtl's.
Ik heb nog de oude zwarte cd kaart.
Als ik naar de info van die kaart kijk staat daar dat die tot 30-11-2009 is geupdate.
Toch blijven de rtl's zwart.
Heb al enkele malen naar cd gebeld en die robots kunnen niets anders vertellen als "zet je ontvanger op sbs6 en wacht af". Ik heb de ontvanger nu al bijna 30 uur op sbs6 staan en er gebeurt verdorie niets.
Wel was het eerste wat een helpdeskmedewerker vroeg "hebt U een kaart die eindigt op 729".
Dan vraag ik me af of er met die karten iets mis is en waarom cd dan toch weer gecodeerd gaat uitzenden als ze weten dat er wat aan de hand is met die kaarten.
Toch lijkt het dat ik de enige ben met dit probleem want op de forums kan ik nergens iets terug vinden van mensen die ook geen rtl's hebben.
Is er iemand die hetzelfde probleem heeft of een oplossing hiervoor weet ?

Bij voorbaat dank

Oh even de reply weggehaald van mij dit is voor de Dreambox en dus was mijn reply hietr niet van toepassing. Misschien dat een van de mods deze weg kan halen.

Excuus daarvoor!

Heb je het ook geprobeerd via hun site?
Daar kun je de kaart ook actief maken.

had het zelfde cc cam 2.12 erin probleem opgelost
gr frans

Heb het via de site geprobeerd, via sms en via de telefoon, geen resultaat.
Ook met cccam lukt het me niet, ik heb de laatste 4 versies daarvan ook al geprobeerd.

2.1.2, alleen die gebruiken als je dan via de webif de kaartinfo kan zien moet het goed gaan.
Lukt het niet dan is je kaart kaduuk.

Regel in de CCcam.cfg die je moet toepassen:

SECA HANDLER: 2

Bedankt voor de tip dat ga ik meteen proberen.
Is het genoeg om in het config file het # teken weg te halen ?

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan