geen telefoon tikken

S

smurf

Ik ben een van de ongelukkigen die het altijd aan de stok heeft met de tel: rekeningen. Daarom had ik superweb gekozen om te internetten. nu echter was dit van korte duur dat wel maar ik heb een nieuwe gevonden he Wish. heten ze en het werkt goed.

Als volgt Je betaald hfl.69,-- per maand. dat klinkt wel veel maar je krijgt daarvoor 100 gratis belminuten per maand en 2 uur gratis internet per dag.

Dit is dan toch zo'n 14 uur per week en als je een beetje internetter bent maak je de 2 uur wel op. En juist dan daaaaaaaaaaalen de telefoonrekeningen dus ook ook.

Dus kortom voor degenen die via de telefoon op het internet zijn aangewezen, is het zekers de moeite waard om een te gaan kijken bij wisch

 
Ja, torenhoge rekeningen heb ik hier ook last van :sad: Sinds ik verhuist ben moet ik ook noodgedwongen via telefoon internetten vroeger had ik een kabelaansluiting. Maar gelukkig zal er in deze situatie de komende weken verandering inkomen daar mij beloofd is dat er vanaf maart kabelaansluiting beschikbaar is. Dus ik wacht nog even voor de kabelaansluiting (Dag en nacht online :) voor een vast bedrag per maand zonder andere kosten ) Bye Bye hoge telefoonrekeningen :) :)

exDumber

 
Wat ook goedkoop internetten is ,is via essent bij essent betaal je 1 cent per minuut dag en nacht.

En je krijgt een gratis abo op hun provider.

Het enigste wat je er voor nodig hebt is dat je je telefoon lijn via essent laat lopen dus geen ptt meer.

Maar dat lijkt me niet zo erg omdat essent goedkoper is dan de ptt zowel met bellen als je abo.

 
Zeg heb je hier wat meer info over, want dat is zeker niet duur! 1 c/pm...

 
Moet je wel in een gebied wonen waar je een kabelmodem van Essent kunt krijgen toch ? Ik heb me opgegeven 5-12-2000 ik zou aangesloten worden op 22-12, 8-12 kijk ik en is het opgeschoven naar 25-2, ik kijk eind dec weer is het al opgeschoven naar eind april, dus dat zal wel volgend jaar worden.

 
nadeel : bij een vaste kabelverbinding heb je een vast IP nummer heb ik gehoord. Als je sommige sites bezoekt, komt dit nummer in de statistieken voor (heb ik horen waaien)

oppassen!!

nitwit

 
OK Nitwit bedankt voor je tip, zal er rekening mee houden maar ik heb ook een kabelabbo en een schotelabbo van Freek+, hij zal me toch niet nog een abbo voor Taquilla etc willen aansmeren want dan is hij strafbaar toch ?

 
Originally posted by Happy2000 Moet je even kijken bij http://www.essent.nl en daar kijken onder twinner.


En ja ,je moet wel in een gebied wonen waar essent dat aanbied.



nou jongens ik heb ook kabel en elke dag krijg ik een ander ip adres ik zit bij sonera voor

f 79 onbeperkt bevalt prima zolang je maar geen mail verstuurt want dat schiet niet op

maar je kan over wegen om het op de schotel te nemen

het nadeel is dat je wel moet inbellen

 
wanneer komt dat 2-weg internet systeem in nederland

want ik heb begrepen dat dit systeem in de usa al

gebruikt wordt.

of ben ik gewoon gek ???

(ok ok bovenstaande is vragen om reply's natuurlijk)

 
Tweeweg is te krijgen, helaas voor +/- Fl.3000,- aan infra nodig (Schoteltje met uplink, linkfeed, DVB/IP router etc) en een abo van Fl.900,- per maand voor 10 MBit. Is in verhouding goedkoper dan een snelle huurlijn, maar wel een stuk minder betrouwbaar.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan