gehacked

rolsat

Active member
Lid sinds
25 feb 2003
Berichten
213
Waarderingsscore
1
Punten
18
Leeftijd
81
Locatie
Papendrecht
Hallo luitjes,
De laptop van mijn vrouw is gehacked, heb geprobeerd te herstellen. Ging niet, toen recovery er overheen.
Ook mis met de situatie. Doet helemaal niets meer.
Weet iemand die dit te oplossen, tegen betaling.
mvg :klappen:
 
Breng maar langs.:)

Recovery zou ook werken trouwens, maar dan moet je niet het systeem gewoon herstellen maar volledig herstellen zodat hij terug gaan naar fabrieksinstellingen, dan wordt namelijk ook de harddisk opnieuw geformatteerd en dan moet het probleem over zijn. Anders is er iets anders aan de hand.
 
In welke regio woon je @Rolsat? 
 
Fregle1, ik woon in papendrecht.
Nu het volgende. De laptop is van Medion en is 10 maanden oud.
Ben vanmorgen naar Informatique gereden met de laptop en het verhaal verteld. Zij constateerden dat het toetsenbord defect was en zal 75 Euro kosten.
Thuis de helpdesk van Medion gebeld en alles verteld en wat Informatique heeft onderzocht op de laptop. Nu krijg ik een stikker om de laptop terug te sturen.
gr :klappen:
 
Toetsenbord defect? Ah dus niet gehacked. Goed in elk geval dat je het ontdekt hebt, nu kan de reparatie gratis plaats vinden door Medion, is immers garantie.
 
Huh? 10 maanden oud, toetsenbord, en dan kosten ?75,-??? 


Garantie? Wat BT al zegt...
 
Zou het niet onder de garantie vallen dan zou je zelf een toetsenbord zo rond de ? 25,00 bij Medion kunnen bestellen en (laten) plaatsen. In minder dan 15 minuten ben je klaar als je over twee rechter handen beschikt en een schroevendraaier.
 
 
Hallo luitjes,
Het is garantie van medion, maar als het buiten de garantie viel was het 75 Euro.
mvg :)
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan