Geheime Global Warming party bij Nummer10 lekt uit!

Big-Henk

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
25
Punten
38
Leeftijd
63
Een geheime Global Warming party bij Nummer10 is uitgelekt!

Wat in het geheim had moeten gebeuren is Nummer10 niet gelukt met een bloedstollende verborgen camera actie is het ons gelukt beelden te maken van de Global Warming Party in de tuin en in het zembad van Nummer10.
Natuurlijk zal hij in alle toonaarden ontkennen dat hij er iets mee te maken heeft, maar de beelden die je hier ziet spreken voor zich.
Over de gehele wereld is via het internet geschokt gereageerd.
CCN, CBN, NTV, SBS, P & W Net1 en DWDD Net3 willen maar al te graag deze beelden in hun uitzendingen.
Natuurlijk is ons verborgen camera team in gesprek met deze zenders om hierover.
Ook worden er spoedig tweede kamer vragen over gesteld aan minister Ronald Plasterk van cultuur waarom dit zonder het weten van Duckfile vrienden kon gebeuren.
Het laatste is hierover nog niet gezegd!

Zie hier de beelden!!! :cool: :eek: :biggrin:

LoL, wel een lekker ijsje zeg :biggrin::biggrin::biggrin:

Ik ben erg blij dat jij een goeie glazen bol heb.

In 2079 ben ik blijkbaar toch nog goed terecht gekomen. :biggrin::biggrin::biggrin:

Maar ik zal jullie niet vergeten, jullie zijn alvast uitgenodigd, maar hoe het verder stil he!!!!!!

:biggrin::biggrin::biggrin:
Nr.10

Tssk tssk tssk.... goede camera-actie Big Henk en geweldig dat je hem zo hebt kunnen betrappen. Ik had er wel iets van gehoord want ondergetekende zou ook uitgenodigd worden! Nu blijkt freggel1 er wel te zijn geweest maar de party is voorbij en ik weet weer nergens van.:(

Er deugt iets niet met die twee.... die moeten we in gaten houden!
Dat 2079 is maar erboven geplakt als zoethoudertje, dat anderen niet weten dat dit gewoon al lang plaats vindt!

:biggrin:

@ nr10 Als dat de winterkleding is wat dragen ze dan in de zomer , of ben je s'zomers nog niet geweest :biggrin::biggrin:

Black zeurder zei:
Nu blijkt freggel1 er wel te zijn geweest maar de party is voorbij en ik weet weer nergens van

Waarom ikke nou weer???

Het is juist anders hoor, ik heb jou en Nummer10 uitgenodigd!!!

En durf dit maar eens tegen te spreken, want je weet zelf dat het zo is!

En nou weer eens wat anders: Container, over een tijdje... je weet waar je naar moet zoeken, want die fiets ligt ergens!

ik heb jou en Nummer10 uitgenodigd!!!
Sinds wanneer nodig jij iemand als Nummer10 uit voor een party bij zijn eigen zwembad? Lijkt me dat hij daar alleen toe gemachtigd is en zoals gezegd heb ik geen uitnodiging gezien, zou niet weten wanneer die zou zijn moeten aangekomen.

Container? Hmmz.. interessant, maar da's een andere fiets die daar in komt.:)

Volgens mij gaat het over verschillende party's :jow:

Partyanimal!!!!:jow:

Nr.10

Ik zal niet meer weten wat de mensen anders dragen, ik weet niet meer beter.

Sommige dragen hier in de zomer helemaal nix meer. :biggrin:

Nr.10

Gelukkig heb ik van de zomer vrij, dus dan moet ik me dat maar eens met eigen ogen komen aanschouwen.:biggrin:

Ja, jij wil wel h?.

Weet je nog dat ik Freggel1 moest smeken om een bakkie koffie hier te komen drinken???

;)
Nr.10

En jullie hebben beiden morgen geen tijd? :biggrin:

Ik moet eerlijk zeggen, dat ik wel zin had.
Maar misschien heb jij nog een leuke goedmaker voor mij.

Jullie in ieder geval heel veel plezier en geniet ervan.

;)
Nr.10

Weet je nog dat ik Freggel1 moest smeken om een bakkie koffie hier te komen drinken???
Ja dat weet ik nog... Ik zal er aan denken als je voor mij straks niet op de knieën wilt.:biggrin:

@Freggel1: Nee helaas, zit het weekend weer vast zoals normaal op zaterdag.
Maar een hele fijne dag toegewenst en nogmaals proficiat!

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan