geheugenuitbreiding

P

prutserjo

heeft er iemand ervaring om een flashrom bij te plaatsen

in een secabox zodoende het toevoegen van de laatste zenders op hotbirt er nog bij te krijgen vb eerst hotb inladen dan zenders del. dan astra inladen en zenders del en dan kom het als men zenders van hotb wil toevoegen geraakt men nietmeer bij cinestar gr prutserjo

 
Dat heeft softwarematig gezien al geen zin prutserjo, de standaard software van de SECA ontvangers is zo gemaakt dat er 999 kanalen kunnen worden opgeslagen. Dus meer fysiek geheugen bij plaatsen heeft geen zin. Ook technisch gezien lijkt me dit niet echt haalbaar.

Wat meer zin heeft, maar daar zijn we de goede wil van de programmeurs van deze software (en niet minder belangrijk de mensen van C+) voor nodig, zodat ze een software update uitbrengen waarmee ze de mogelijkheid scheppen om TV- en radiokanalen gescheiden in te lezen. Op die manier heb je meer dan genoeg aan 999 kanalen. Ik blijf me er nog steeds weer over verbazen dat er komplete radio stilte is van die kant. Van de gewone ontvangers vliegen je namelijk de updates om de oren.

Maar misschien vinden ze het wel helemaal niet zo leuk dat we zoveel kanalen kunnen ontvangen!

Redcat

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan