Ik lees hier altijd met veel plezier. Top ! Elke dag weer een lichtpuntje.
Maar nu ken ik er ook eentje. Ik zal jullie deze niet onthouden.
Twee vrienden stonden in de wei te kijken naar een put.
"Hoe diep zou die put zijn", vraagt de ene.
Zegt de andere "Gooi er een steentje in, dan kun je het horen."
Afijn zogezegd zogedaan. Ze gooiden een steentje en luisterden. Na een minuut niks gehoord te hebben zei de ene "we moeten er iets zwaarders in gooien, bijvoorbeeld die spoorbiels daar", en de spoorbiels werd er na een hoop gesjouw ingekieperd.
Na twee minuten geluisterd te hebben en niks gehoord te hebben kwam er een wit geitje aan, liep de twee vrienden voorbij en sprong in de put.
De twee keken elkaar ongelovig aan. Wat was dat nu???
Meteen daarna kwam er een boertje aangelopen met de vraag of de twee een wit geitje hadden gezien. "Maar zeker" zei de ene "Hij sprong net in de put"
"Dat onmogelijk" zei de boer "Hij lag vast aan een spoorbiels!"
*** btw, alle bouwers, tikkers, plukkers en organisatoren van #corsozundert: DANKJEWEL. Ik heb een hele mooie, en onvergetelijke dag gehad. Was wel een beetje verbaasd over de uitslag... (De winnaar was geweldig!)
Lummel
Maar nu ken ik er ook eentje. Ik zal jullie deze niet onthouden.
Twee vrienden stonden in de wei te kijken naar een put.
"Hoe diep zou die put zijn", vraagt de ene.
Zegt de andere "Gooi er een steentje in, dan kun je het horen."
Afijn zogezegd zogedaan. Ze gooiden een steentje en luisterden. Na een minuut niks gehoord te hebben zei de ene "we moeten er iets zwaarders in gooien, bijvoorbeeld die spoorbiels daar", en de spoorbiels werd er na een hoop gesjouw ingekieperd.
Na twee minuten geluisterd te hebben en niks gehoord te hebben kwam er een wit geitje aan, liep de twee vrienden voorbij en sprong in de put.
De twee keken elkaar ongelovig aan. Wat was dat nu???
Meteen daarna kwam er een boertje aangelopen met de vraag of de twee een wit geitje hadden gezien. "Maar zeker" zei de ene "Hij sprong net in de put"
"Dat onmogelijk" zei de boer "Hij lag vast aan een spoorbiels!"
*** btw, alle bouwers, tikkers, plukkers en organisatoren van #corsozundert: DANKJEWEL. Ik heb een hele mooie, en onvergetelijke dag gehad. Was wel een beetje verbaasd over de uitslag... (De winnaar was geweldig!)
Lummel