Gemini 4.1 Bluepanel werkt niet

V

vsg1982

Beste mensen,

Ik heb sindskort een dreambox 500, heb hier gemini 4.1 op gezet zodat ik gebruik kan gaan maken van cams. Alleen als ik de blauwe knop indruk wordt het scherm zwart en na tijdje komt het voorheen weergegeven kanaal. Ook als ik via het menu bluepanel selecteer gebeurt er hetzelfde....Ik hoop dat jullie me misschien enige tips kunnen geven wat ik hier aan kan doen...

Groeten

Vsg1982

Beste mensen,
Ik heb sindskort een dreambox 500, heb hier gemini 4.1 op gezet zodat ik gebruik kan gaan maken van cams. Alleen als ik de blauwe knop indruk wordt het scherm zwart en na tijdje komt het voorheen weergegeven kanaal. Ook als ik via het menu bluepanel selecteer gebeurt er hetzelfde....Ik hoop dat jullie me misschien enige tips kunnen geven wat ik hier aan kan doen...

Groeten

Vsg1982
Had ik eerst ook,toen weer terug gezet naar 3.40 en geen problemen meer.

Denk dat daar nog een fout in zit.

grtz. jlmg

Hallo...bedankt voor de tip...ik heb gemini 3.5 gedownload denk ik..op sommige sites kom ik tegen dat dit 3.4 is....maar ja...iig opent hier wel de blue panel...

Alleen zit ik met het volgende...als ik camsettings open en dan cam name selecteer..krijg ik hetzelfde probleem als hierboven beschreven....ik denk dat het misschien komt omdat er nog geen cam geinstalleerd staat??? Daarnaast als ik addons....download en install selecteer...krijg ik de melding:

Cant connect check network settings URL:500\0350\addon.xml

Ik kan wel gewoon met ftp uploaden...graag jullie advies en tips waar ik moet zoeken en hoe ik het eventueel kan verhelpen

Het is helemaal niet nodig om zover terug te gaan. Nu heb je een beetje een antieke versie. Dus vindt het niet zo vreemd dat je dan foutmeldingen krijgt. Probeer gewoon eens versie 4.0. Dat is 1 versie lager dan 4.1 en volgens mij werkt die ook prima.

Hallo....ik heb 4.0 ook geprobeerd...geeft me exact hetzelfde probleem als 4.1

Ik hoop dat er misschien nog suggesties zijn...ik ga iig op zoek naar versies tussen 3.5 en 4.0...

HELP....zit nu met een groot probleem kon geen oudere gemini vinden..dus heb geprobeerd PLI te flashen...echter bij het schrijven ging hij daarna op zwart...en daarna niks meer....wat moet ik doen?????? Ik heb serieel aangesloten dreamup vind het niet meer???? GRAAG HULP....

Het is gelukt!!! Via serieel moest even eerst connect daarna power op dreambox...geflashed met gemini 4.0...werkt...krijg nu ook blue panel te zien..ik ga verder spelen....iig bedankt..

Laatst bewerkt:
Kijk, dus 4.0 werkt wel... Misschien is er iets fout gegaan in 4.1 dat deze niet werkte en heb je kans dat als je het nog eens probeert dat Blue Panel dan ook in 4.1 gaat werken.

Je kunt het ook bij 4.0 houden, die draait hier op mijn 7020 en op mij Dream500 ook nog altijd tot volle tevredenheid dus upgraden is niet perse nodig.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan