Gemodificeerde ruDREAM, met FullX support

S

satellite eu

Er is nu 'n Gemodificeerde ruDREAM, met FullX support online, voor degene die problemen hebben met de Tiger image, of die liever ruDREAM draaien. Uiteraard te downloaden van m'n site.
 
Originally posted by BiG_G
Wat is dan het verschil met deze?

Als je ruDREAM images gewend bent, wil je eigenlijk niks anders meer :biggrin: Persoonlijk vind ik de image van Tiger niet zo denderend.
 
Tja... Ik zweerde bij SF... nu dbf...
rudream vind ik dan weer nietzo
 
Tja, da's natuurlijk heel persoonlijk. Het voordeel van ruDREAM is 't feit dat de er altijd veel goede online updates verkrijgbaar zijn, vanuit de image zelf & je hebt zeer veel instel mogelijkheden.
 
erh...

Ja? en DBF niet?

Nog geen problemen mee gemaakt.
Sterker, met DBF heb ik keuze uit 4 of 5 sites om te updaten met de AB in mijn hand...

K
 
Wat is DBF voor iets?
Heeft DBF ook fast zapping er in inmiddels? Hoe stabiel is ie? Wil hem anders misschien wel eens proberen.
 
hij loopt er al een maandje oid in, en geen fastlopers...

Fastzapping? wasda?
 
Fastzapping kom je in sommige images tegen. Daardoor zou de DB iets sneller zappen, maar 't nadeel is dat je bij 't zappen irritante freezes krijgt. Imho 'n overbodige optie.
 
Nou, ik weet niet of ie het heeft. Maar hij zapped net zo snel als voorheen, ik heb geen freezes...

Ik zal het wel niet hebben. Maar ik zie de funcktie nu ook ff niet.

Dat vind ik het nadeel hoor, sommige images zijn dusdanig volgebouwd, dat ze hun primaire werk niet meer kunnen doen.
 
@satellite eu: Nou ik heb hem nu het eerst in de rudream gezien en het werkt perfekt moet ik zeggen.
Hij zapt echt merkbaar sneller en freezes krijg ik hier ook niet of misschien hooguit een kwart seconde maar dat heb ik ook wel vaker bij normaal zappen.

Of dat nu betekent dat andere images hun fast zapping niet op orde hebben en rudream wel is me niet bekend, maar het werkt hier dus uitstekend.

@Big_G: ben het met je eens, de images worden te vol gebouwd, zie nu ook weer die Blackcannon. Leuk voor de mensen die het zelf niet willen doen en het er in willen hebben.
Maar ik ben bang dat als je daar nog iets bij wilt stoppen de bekende problemen weer optreden die ontstaan als je flash te vol is en je wilt er dan nog iets bij zetten.

Ik zal eens naar die DBF gaan kijken. Heeft die ook de backup optie naar HD toe voor je instellingen zoals rudream dat heeft?
 
Ik weet niet precies wat je bedoelt, maar ik weet dat er een extra menu is met e.e.a. scripts voor backup.

Maar of dat is wat je bedoelt....


Ik gebruik de image om te kijken naar dat kassie... en de rest doe ik via telnet ftp... zo ook backups e.d. verder doe ik alles steeds nieuw updaten enzo...
 
@Black Tiger

Ja, ik vind 'm ook zeer goed werken, zelfs Don't Panic is nu open (ook SkyCrypt)

Wat BlackCannon nu gedaan heeft vind ik dus wel goed, want normaal gesproken krijg je met geen mogelijkheid Dreamflash op 'n ruDREAM image geinstalleerd! Nu kun je dus de BlackCannon image als opstartimage gebruiken & vanuit daar evt. andere images booten.
 
Werkt inderdaat perfect.
Maar wat ik mis is de emu select en de keyupdate, die zaten toch onder de blauwe toets? Of is dit allemaal au nu.
Hier vindt ik nu wat plugins voor de recorder en teletext.
 
Blauwe toets geeft emu select weer....
En nog een keer de blauwe toets geeft update...
 
Ja oke dat bedoel ik ook dat had ik met de vorige versie dus ook.
En dat was DBF 0.94

Als ik nu met DBF 1.0 op de blauwe toets druk krijg ik het volgende:

Plugins

Start Ngrab recording
Stop Ngrab recording
Teletext - software decoder

Kijk verder hoor je me niet klagen hoor wand ik heb hiet alles open wat het ook zou moeten doen.
 
Dan vraag ik me af welke versie ik erop heb zitten.

En de gele knop? of in het expert menu?


G
 
Op http://www.dreambox.info/
waar ik de image ook vandaan heb staat te lezen dat het er dus gewoon niet inzit.
En met de mededeling waarom klagen als alles het toch doet.
Gele knop en via het menu kom ik ook nergens.
 
Mja,.... je zegt het zelf al...

Waarom klagen als toch alles het doet?
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan