gerucht ??

S

See4

Ik lees net op satdudes het volgende:

"Not really stay with what youve got,besides there are too many rumours around that Medigaurd may change the format slightly to stop ci cams form working so if you really must change then wait to see if anything emerges first.

Ferret "

Heeft iemand hier ook al geruchten over gehoord ??

Groet,

C4

 
Begrijp ik hier uit dat ze de werking van de ci's willen uitschakelen?

Hoe zit het dan met de mensen die een abbo bij C+ hebben en met bijvoorbeeld een humax of echostar in combinatie met een aston-ci tv kijken?

Zijn die dan plotseling aangewezen om een (jech) echte seca ontvanger te kopen? :sad:

 
zou toch een hele vreemde zet van ze zijn net nu ze in de europese commisie bezig zijn om koppelverkoop van ontvangers met abbos te verbieden.

greetz Geinponem

 
Ik heb net gehoord dat er iets anders staat te gebeuren, landgebonden aston ci's

vanaf 1.06 (die nu leverbaar is) "schijnt" dit het geval te zijn. Ook losse verkoop van seca ci's "schijnt" aan banden gelegt te worden.

sorry voor het vele "schijnt" en "heb gehoord" in deze posting.

Groet,

C4

 
Beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!

Nou en??

Ome "Leo" Kirch dacht ook ff slim te wezen en de software in de d-box te begrenzen een paar jaar geleden.

Lekker laten doen, hoe meer ze de zaak dichttimmeren des te groter de uitdaging dat ongedaan te maken en des te sneller komt er een slimmerik met een patch of zo.

 
ik kan er alleen op zeggen dat dat niet zal gaan want in de EU wet staat namelijk dat de Providers niet het ALLEEN recht hebben en dat het de Providers niet lekker zit dat is een geven dat Derde ook het systeem mogen maken want binnen kort zal ook op de markt leverbaar zijn de sky modules en de stream modules en uit schakelen dat zal helaas niet mogelijk zijn !!!! kijk hun kennen wel regels in de wet laten zetten maar er zijn ook nog andere mensen met wat vingers in de PAP !!!

 
Als ze hun smartcards gaan vervangen zoals Showtime heeft gedaan met irdeto dan wordt het tijd om je druk te gaan maken lijkt me. Sky heeft indertijd enorm zitten klooien toen de 09-kaart gehacked was, maar ze hebben het pas op kunnen lossen door de 0B (11) kaart.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan