Gesloten...

Status
Niet open voor verdere reacties.
J

jeejee

Hi...

Ik vind 't nu echt een beetje de spuigaten uitlopen hierzo.
Ik denk er maar aan om deze kleuterschool de rug toe te keren.
'T was zo leuk al die jaren, je kennis delen met mede satters.
Maar nu...???
1 GROTE KLEUTERSCHOOL..!!
Elke dag zie ik weer dat mijn bezoek aan DUCK nix meer toevoegt aan het geheel.
Ook je hobby delen met mensen die net begonnen zijn is er niet meer bij.
Goed, ik kijk 't nog ff een paar dagen aan, maar begin toch langzamerhand kots neigingen te krijgen.
En ohja......
Maak een Rat topic duck dat siert je board een stuk beter,
Ik kan nergens meer kijken of er staat wel RAT--CLOSED..
Als die rat zo graag een fanclub wil oprichten geef die jongen dan een eigen topic.
Nu moeten de mensen VERPLICHT kotsen omdat er overal maar RAT2002 staat.

Jammer voor de echte Sathoppers.

Grtz... JeeJee
Sathopper

Ook dit gaat weer over **** dus zelf ben je er ook schuld aan.

Iedereen die dit soort thread opent moet zich afvragen wat ie post , reakties komen er altijd en heeft geen toegevoegde waarde.

Als iedereen niet meer reageert dan hou je nog een handje vol pestkoppen over en die houden vanzelf op.

PS
Elke dag zie ik weer dat mijn bezoek aan DUCK nix meer toevoegt aan het geheel, ligt aan je zelf als je alleen bezoeker bent .

Even een reactie en dan stop ik er echt mee?

?'T was zo leuk al die jaren, je kennis delen met mede satters.
Maar nu...????

Je mag hier alle kennis delen die je maar wilt, we hebben maar een uitzondering en dat is het vrij schakelen van kanalen, of bedoel je dat met kennis delen?

?Elke dag zie ik weer dat mijn bezoek aan DUCK nix meer toevoegt aan het geheel.?

Het is maar wat je ervan verwacht, inderdaad staan er geen links en informatie meer over het vrij schakelen maar er zijn toch nog genoeg andere dingen die aan deze hobby gerelateerd zijn.

?Goed, ik kijk 't nog ff een paar dagen aan, maar begin toch langzamerhand kots neigingen te krijgen.
En ohja......?

Persoonlijk zou ik het niet zover laten komen en allang een alternatief hebben gezocht, stel je voor dat je kokhalzend achter je PC moet zitten.

?Maak een Rat topic duck dat siert je board een stuk beter,
Ik kan nergens meer kijken of er staat wel RAT--CLOSED..?

?Closed? gebruiken we uitsluitend als iets geen toegevoegde waarde heeft en/of in strijd is met onze boardregels.
Een eigen Rat topic lijkt mij een prima idee maar dan wel graag op zijn eigen site.

Waar jullie je allemaal druk over maken??

Zwijg gewoon over die kerel en luister wat die de 17 de te vertellen heeft. Geef dan pas je kritiek!

Mijn moto is ook nog steeds: eerst zien en dan geloven.

Ipv iedereen die hier elkaar maar komt uitkafferen, zwijg er gewoon over en die gewoon je hobby door!

Mvg

weet ik niet..... Iedereen loopt maar tezeuren dat er zovaak iets voor de rat komt te staan en geven daarbij dees persoontje ook nog eens de schuld... de meeste threats start ik niet eens zelf, lijkt me dan ook verstandig om alles waar het woord rat in voorkomt voortaan maar gelijk te sluitne, dit op eigen verzoek!!!!!!!

Word het nu wel een beetje zat allemaal.......

Hi...

Ohja ???

Had dan je $%# mond gehouden tot de dag dat je wat te bieden hebt..
Nee ff 2 weken vantevooren onrust stoken..
Lekkere vent ben jij.

:-((

Grtz... JeeJee
Sathopper

Waar maak jee jee druk over?Wat nu als er straks echt wat op zijn board staat gaat dan iedereen straks weer zijn verontschuldigingen aanbieden?Wacht het ff rustig af............

je mag iderdaad niets meer vertellen op het forum.
eerder kon je er nog wat van opsteken hier maar de laatste tijd niet veel meer aan.

het forum bloed een beetje dood!

Nou jongens, tot ziens dan he.
Het wordt net een kleuterschool hier, door het gedrag van mensen die zich klaarblijkelijk niet aan de regels kunnen houden.

Nog niet eens 2 dagen geduld kunnen ze opbrengen, want er stond duidelijk "topic gesloten tot vrijdag", maar nee, er moeten weer meer topics geopend worden en nu dit weer.

Vind je het gek dat als gebruikers zich als kleuters gaan gedragen, dat er dan ook word opgetreden alsof jullie op een kleuterschool zitten?
Dacht je nu werkelijk dat Duck zich druk maakt om een paar gebruikers die opstappen omdat er zogenaamd niets meer te lezen is hier, klaarblijkelijk ook nog door mensen die schijnbaar niet verder kunnen kijken dan "Duckforum" en "off-topic" waarin deze posting gelukkig ook verplaatst is omdat het wederom geen enkele toegevoegde waarde heeft?

Ik blijf het herhalen, als je kunt blijven zeuren, probeer het dan zelf maar te doen.
Nog steeds blijkt er van enkele mensen stank voor dank te zijn voor al die jaren dat het wel kon, die mensen kunnen gemist worden als kiespijn want met klaag en zeurpostings haal je het niveau van het board alleen maar naar beneden.

Net zoals met deze posting en die gaat dus ook op slot.
Veel plezier elders.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan