Gevaarlijk Virus !!! (aub effe lezen !)

R

robertprins

Virus warning !!

Als je een blauwe enveloppe krijgt van de:

Belastingdienst

OPEN DEZE DAN NIET!

Deze mensen versturen elk jaar rond deze tijd dezelfde ongewenste post.
In
hun brief zeggen ze dat je hen geld schuldig bent dat zij zullen
gebruiken
om noodzakelijke belangrijke uitgaven te dekken van de Nederlandse
regering.
Dit is NIET waar! Het geld dat deze dienst inzamelt wordt gebruikt voor
nutteloze, domme en onzinnige projecten.

Deze instantie heeft banden met een andere duistere organisatie, genaamd
"Ministerie van Sociale Zaken", die beweren geld van je loon af te
houden om dat opzij te zetten voor je pensioen. In werkelijkheid
gebruikt
de MSZ het geld om mee te betalen aan hogergenoemde zinloze projecten.

Deze instanties hebben eerlijke, hardwerkende landgenoten al miljarden
ontfutseld! Zorg dat ze jou niet beet hebben!

Kopieer dit bericht en stuur het verder naar iedereen die je kent, en
druk
hen op het hart:

DIT IS ZEER ERNSTIG!

Norton utilities en McAfee hebben nog steeds geen debug programma kunnen
ont-wikkelen om deze jaarlijks terugkerende criminaliteit een halt toe
te
werpen
..
Zeg niet dat ik jullie niet heb gewaarschuwd !

Ik ben momenteel zelf hiervoor een anti-virusdetectie en removal utility aan het opleiden.
Ben er bijna klaar mee, en als hij helemaal af is dan stel ik het opleidingsprogramma voor iedereen GRATIS beschikbaar.

Het apparaat heet woef, in ons gezin Tippie. Reageert momenteel al boosaardig op de deurbel, kloppen, postbode, het woord boef en pak hem.
Aangezien hij al boosaardig op de postbode reageert is dat gunstig, maar mijn gewone post moet hij niet stuk maken. Daarom dat ik nu bezig ben hem te trainen de blauwe spam-virus enveloppen te onderscheiden van goede post (waaronder de aldi reklame enzo voor de vrouw).

Het begint aardig te lukken, maar mijns inziens mag hier ook van hogerhand wel eens maatregelen tegen worden genomen. Net zoals je zegt komt dit virus jaarlijks terug, en niet al een paar jaar, maar zolang ik me kan herinneren en ik ben er momenteel 40. Naar gerucht schijnt zich dit virus al voor te doen kort na het ontstaan van post en briefbezorging en men had er dus al lang iets tegen kunnen ondernemen.

Het is in elk geval zeer schadelijk voor het milieu (onnodig bomenkap wegens onnodig versturen van onzin) en voor uw portemonnee (van betalen raakt die namelijk leger) c.q. bankrekening.

Daarom ben ik het volledig met je eens Robertprins dat we hier heel goed voor moeten uitkijken en zo snel mogelijk maatregelen tegen moeten nemen.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan