Gewone kabel kanalen ontvangen

  • Topic starter JeroenDortmans
  • Startdatum
J

JeroenDortmans

Ik gebruik een PC kaart met CI module om digitaal TV op te nemen. Daarbij gebruikte ik voorheen een Aston 1.05 SECA kaart met een goldcard.
Wat moet ik doen om op dit moment enkel de normaal op de kabel beschikbare kanalen te ontvangen?
Moet ik dan gebruik gaan maken van een titanium kaart of een een Xcam of iets dergelijks? Weet niet wat de beste oplossing is.
 
Je kunt het programma Multidec of Mytheatre nemen, met de juiste irdeto key's kan je in iedergeval weer naar het settopbox pakket kijken.


CI module en goldcard kunnen dan even weer de kast in.

http://www.dvbsoft.net/news.php

GR Fred.
 
Ik was misschien niet helemaal duidelijk in mijn vraag.

Ik heb een DVB PCI kaart en hele mooie software om via deze kaart TV te kijken of op te nemen.

Echter voorheen gebruikte ik een Aston 1.05 + goldcard om payTV kanalen open te zetten.
Dit werkt niet meer.
Wat is nu het verstandigste om te doen om deze kanalen weer open te krijgen zonder er een abbonement voor te nemen?
Ik heb van iemand gehoord dat je dan of met een Titanium smartcard moet gaan werken i.c.m. de Aston module, of je neemt een Xcam. Kan iemand mij hierover adviseren.
 
Je hebt geen cam nodig voor de 10 basiskanalen in Irdeto-1. Gewoon soft zoals gezegd Multidec of ProgDVB.

Voor de betaalzenders heb je een officiele kaart nodig.

Maar als je die soft niet wilt gebruiken dan kies je voor bijv. een Matrix Reloaded of Xcam ofzo, waar je voorkeur maar naar uit gaat. Een oude irdetocam kan ook voor de NL zenders.
 
Bedankt voor de info.

Klink toch interesant een softCAM.
Ik gebruik nu winDVB2000 als software.
Kan iemand mij uitleggen wat ik moet doen om m.b.v. een softCAM kanalen te ontvangen. Wil dit graag eens uitproberen.
 
Nog meer HUH????

Sinds wanneer kun je gewone kabelkanalen ontsleutelen met een seca- of irdetokaart??????
 
Hoi twilight,

Ik snap zeker wel wat je bedoelt.
Ik vroeg gewoon naar wat info om even op gang geholpen te worden.
Maar in ieder geval bedankt voor de moeite en voor de info.
Zal het vanavond eens uit gaan proberen.

Nog een vraagje voordat ik aan de gang ga.
Welke kanalen zijn m.b.v. deze software te openen?
"Bigfoot1972" melde dat er geen betaalzenders mee te openen zijn.
 
De Zenders die niet in het gratis Settopbox pakket zitten, zijn de betaalzenders...,En deze kun je met een nieuwe seca2 kaart in de Astoncam ook weer gewoon zien hoor, maar dan moet je wel eerst een Abbo nemen.

Maar dat was geloof ik de vraag van deze topic niet...hehehe

GR Fred.
 
Je zegt dat je met een aston 1.05 module werkt en een gold kaart de aston is een seca module als je hier een titanium kaart in stopt zul je (nog) geen beeld krijgen op de ned. zenders. omdat de nederlandse zenders in seca 2 en irdeto uitzenden zul je een van deze systemen moeten gebruiken een hele simpele oplossing is een canaal+ seca 2 kaart aanschaffen en deze in je aston stoppen .
gr Dustie
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan