Gezocht: lime "Your love" ?

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
774
Punten
113
Leeftijd
60
Ja ik begin me stilletjes aan dood te schamen dat ik de versie die ik vroeger op zo'n 60 minuten basf bandje had die ongeveer een 20/30 tal minuten duurde nergens niet gevonden kan krijgen. :confused:

Wat zit er allemaal in??? Het is bij het begin van de plaat de "handjeklap versie" maar ook zit er tusen het nummer "Babe where gonna love tonight"

Is er ergens iemand hier die deze versie die ik dus zoek in zijn collectie heeft?

Als dat zo is dan zou ik deze graag aan de mijne toevoegen, en dan mag degene die deze heeft ook even op mijn hd snuffelen, want dan gooi ik ff mijn ftp open... ;)

Even voor degene die dit nummer totaal niet kennen ( Wat mij stug lijkt? ) een attachment, zo heb ik er dus honderden!!!!!!

Maar dan moet er wel een ftptje opgezet worden??? :jow:

deel 4....

Alles downloaden en dan bestand 1 aanklikken en daarna alle andere erbij uitpakken. ;)

Ohoh, als dit nou maar mag/kan want ik weet het even niet, maar dit is maar een voorbeeld van wat ik nu zoek, maar ik heb nog zo, zo, zo, zo veel leuke mp3tjes die ik jullie zo graag zou gunnen....

Maar ik weet even niet of de database van Duckfiles het aan kan/wil, en of dat onze grote vriend "Brein' dit toestaat?

Dus dit mag mijn grote baas "de eendjes" even zeggen. :biggrin:

Want als dit niet kan en mag dan knal ik mijn ftp wel even open voor de liefhebbers. :jow:

Ik zou hier eens wat oude cassetje bandjes moeten nakijken.
Heb ook nog een hele zooi DMC mixen waar ik vroeger lid van was,, kreeg ik elke maand 3 LP'S met diverse mixen erop.

Maar heb ook nog wel CD''s van music Factory met remixen,, ja ook daar lid van geweest.

Pooh als ik dat zo terug kijk heeft me dat toendertijd een boel geld gekost,, alhoewel ik ze altijd met grote korting via mijn toenmalige patenboer kon inkopen :)

Volgens mij moet die er wel ergens op staan,, maar weet alleen niet of het de juiste remix is die jij zoekt.

En dan nog een probleem,, hoe krijg je die op je PC.

Zo is het hier niet anders, alleen heb ik ooit in een opwelling al mijn cassettebandjes weggegooid, enkele honderden!!!

Daar stond natuurlijk ook die mix waar ik over spreek op, en ook hier kocht ik maandelijks bandjes met darop de top 10 van die week, maar dan met de maxi's of mixen...

Daarom zal ik ook nooit of te nimmer na dit gebeuren mijn platencollectie wegdoen...

Maar hoe je die bandjes op de pc moet krijgen dat weet ik ook niet, maar daar zal heus wel weer iets voor zijn. ;)

freggel ik probeer je iets te sturen was te groot maar ik heb het nu in stukken gehakt, geen lime maar ik vond dit zelf altijd een leuke mix. ik heb deze gewoon op de pickup (hoe schrijf je dat ook al weer) afgespeeld en de versterker line uitgang aangesloten op de ingang van de computer en toen met een of andere media player opgenomen.

gr blokker

freggel1 zei:
Is er ergens iemand hier die deze versie die ik dus zoek in zijn collectie heeft?

Ja! Die heb ik, ik moet wel ff zoeken waar, maar je krijgt hem van me!

blokker1 zei:
freggel ik probeer je iets te sturen was te groot maar ik heb het nu in stukken gehakt

En ik heb die eerste stukken weer verwijderd want mijn mailbox was vol. ( Gmail ;) )

Ik denk dat ik hem wel heb. (te minste het ligt aan de versie die jij zoek want dat zijn er nog wel een paar.) Ik heb hem ook een keer op een server gegooid waar we hier toen met zijn alle op posten. Zit nu me HD ff na kijken.

Je hoort nog van me.

;)
Nr.10

Ook dit komt voor in die mix van Lime... :jow:

Donna Summer met i feel love. Dat weet jij natuurlijk allang maar dat betekend voor mij dat ik die remix van lime niet heb.

:(
Nr.10

Zit er ook nog een stukje in van patrick cowley met menergy?

Want misschien weet ik dan meer.

;)
Nr.10

Zeker weten doe ik het niet, maar er zaten een aantal delen van nummers zoals i feel love tussendoor...

Dus wat jij zegt zou best mogelijk zijn.

Wat ik wel weet is dat die mix zeker een kwartier duurde, en begon met een soort van "handjeklap"

Ik zit nu te verzinnen wat voor hoes er bij zat, want het kwam uit de import of van een 12" remix label. Maar ik duik de zolder morgen op.

;)
Nr.10

@Freggel1:
Ik ben even aan het zoeken geweest, en heb deze even geupt.

Is het hem?

Lekker snel ging dat,, met ruim 1000kb/sec hehehehehe

Helaas heb ik verder hier niks kunnen vinden van deze mix.

Maar we vinden hem wel hoor dat weet ik zeker.

Ik heb er hier nog wel meer, dat is tenslotte mijn ding he...Disco!!
Deze zal het ook wel niet zijn? alhoewel, Lime en Donna Summer zitten erin.
Phoe, ruim 20mB, ff zoeken waar ik hem kwijt kan.
Hiero, maar ik laat hem maar even staan, kan ik eigenlijk niet maken:biggrin:

Zoals gezegd alles hier doorgelopen maar kan hem helaas niet vinden.

Maar nu ben ik zoveel wereld 12 inches tegen gekomen, die ik dus nu wel op cd wil hebben ( bedankt Freggel lol )

bv. kwam flash back of a genius tegen gemixed door Cita en Rogers.

Dus nu de vraag hoe krijg ik dit op mijn computer.

Moet nu zelfs weer een pick up aan schaffen want die heb ik niet meer.

Kan je gewoon via je versterker naar je pc laten lopen en dan welk programma om dat weer te rippen en om te zetten naar een mp3 file.

Trowens Freggel,, heb ook effe een oproep op FTD neergezet,, je weet maar nooit.

Het zoeken naar ouwe 12" @Hangslot weet jij jou draadje nog?

Het zijn ze trouwens geen van beiden. ;)

Ik weet nog wel iemand die hem heeft, maar die zie ik maar eens in de zoveel weken.

En @Jack ik zal het eens mee in de gaten houden op ftd. :biggrin:

:biggrin: Ik heb hem nog niet gevonden, maaaarrrrrr.........

klik hier eens

Tracklistje:

DJ FA - Best Of Disco
1 Chic - Le freak, 2 Lipps Inc - Funky Town, 3 Donna summer - Hot stuff, 4 The Michael zager band - Let?s all chant, 5 Boney M - Daddy cool, 6 Earth win & fire - Let?s groove, 7 Anita ward - Ring my bell, 8 Village people - Y.M.C.A., 9 Cerrone - Give me love, 10 Patrick Hernandez - Born To Be Alive, 11 Lime - Your Love, 12 Amii stewart - Knock on wood.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan