gezocht mp3 van "wijk7" voor je het weet ben je gek.

J

jeejee

Hi...

Ik ben al een tijdje voor een vriend op zoek naar het nummer van de groep "wijk7" met een nummer voor je het weet ben je gek.
Over dat meisje van het platteland dat komt in de grotew stad......
Kenners kennen het wel..
Thanks..

Grtz... JeeJee

Ik heb er al wel naar gezocht maar totaal geen resultaat, ook niet bij Kazaa ;)

Ik moet eigenlijk ook eerlijk zeggen , dat zoals het er nu voor staat mij het gevraagde nummer ook helemaal niks zegt, wellicht als ik het hoor dat ik zeg van....

Ik zal nog wel eens zoeken. ;)

Heel misschien heb ik hem voor je! Wijk 7...

Je zult al wel eens van radio stad Den Haag gehoord hebben, nu staat daar in het forum ook een draadje waar iemand deze plaat zoekt, en deze heeft hem inmiddels ook gekregen.

Volgens dat ik daar lees, is deze persoon bereid hem via email naar anderen toe te sturen, je hoeft hem alleen maar een berichtje te sturen, en dan stuurt hij hem naar je toe.

Dit zou je eens kunnen doen, hier zie je het hoe en wat ;) .

Succes.

Want ik kom binnenkort bij de mediamarkt, en daar schijnen ze Ohoh Den Haag voor een habbekrats te hebben, dus...

Nee zonder gekheid, ja of nee? ;)

Sorry ik heb um nog niet, maar "oh oh denhaag" is heel wat anders..
Maar toch MOCHT JE mij blij willen maken met de kerst dan heb je nog 30 uur de tijd..

Alvast bedankt.
Grtz... JeeJee

Daar schijnt het nummer, wat jij vraagt Jeejee, op te staan ;) Is een verzamelcd...

Jammergenoeg heb ik het zelf niet, en voor kerst kan ik je niet meer blij maken, kom ik het ooit nog eens ergens tegen, dan krijg je wel een berichtje ;)

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan