Gezocht, muziek van the Apprentice (Trump's opvolger)

L

Loek

Vrijdagavond, rond 21:30, is dit programma te zien op RTL4, nu heb ik afgelopen vrijdag een paar muziekstukken gehoord (op de achtergrond te horen) met triangels etc. erg goed gemaakt (muziek soort is niet eenvoudig aan te wijzen) wie het programma kent, weet wel welk muziek ik precies bedoel.

weet iemand waar ik dit soort muziek kan bemachtigen?

Tja Loek als ik nou wist waar op te zoeken?

Vrijdagavond op Rtl4 zeg je, iedere vrijdag? want ik kijk bij mij in de gids en zie Baantjer! Dat bedoel je niet denk ik?

Je hebt er zelf zeker nog niet 1 nummer of sample van? Dan werd het iets makkelijker... ;)

Ik hoor het wel.

(Voordat ik ga editten, ik zie het al in mijn gids, had de nieuwe te pakken... ik ga vanavond opzoek ;) :stupid: )

hehe, ik heb er geen sample van.. ik zal vrijdag het programma opnemen en daar een sample tussenuit halen.

ik dacht idd dat vrijdag de laatste is :)

@Loek, ik had gisterenavond een mailtje gestuurd naar rtl4 met jou vraag maar ik kreeg als antwoord dat ik hun maar moest bellen... (035-6785000) misschien dat je dat eens kunt doen.

Wie weet ;) .

dank voor je moeite freggel1 :)

ik ga ze maandag even bellen, wel vreemd eigenlijk, maar goed, heb ik er wel voor over.

moet ik nog naar iemand in het bijzonder vragen?

Er stond niet bij naar wie je moest vragen ;)

Aangezien het een tune is die blijft hangen, wist ik dat er een aantal malen het woord "money" gezongen werd in die tune.
Dus gaf ik dat als een zin op in google, samen met de woorden tune en trump.
Dit is het resultaat:
http://www.google.nl/search?hl=nl&q="money,money,money"++trump++tune&lr=

Het gaat dus om "For fhe love of money" van the O'Jays.

Het zoeken naar een mp3tje ervan is wat lastiger, maar zal best lukken denk ik....

haha, ja mas3 die heb ik wel (ook op dezelfde manier gevonden ;)) vond het vroeger niet veel, maar dankzij deze afleveringen wat toevoegende waarde voor mij gekregen.

die heb ik dus al, nu nog die achtergrond muziekjes ;)

de serie is te downloaden via de newsgroup : alt.binaries.multimedia.reality-tv

leuk programma, aanrader ;)

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan