Gezocht scherpschutters....

Zoals ik al eerder heb verteld herkende ik één van de dames aan haar piercing, dat was natuurlijk omdat IK die fiets (Puch sprint) heb gekregen. Tja en dat die dame zo af en toe naar Freggel gaat heeft te maken dat ze het branbantse een beetje mist en niet omdat ze Freggel mist zoals ze zelf zegt.

Zoals ik het begrijp moet ik nu ook gaan oppassen voor pikkies en zwarte tijgers???

:biggrin::biggrin::biggrin:

Nr.10

Zieje? Dat vertelde hij ook eerder, daarom dat ik ook stevig bewijs in handen heb, Jennis is wel terug, maar hoorde bij die fiets. En nocht die fiets, noch bijbehorende Jenni is hier ooit aangekomen. Waar ze dus die fiets heeft gelaten was nog enigszins een raadsel, maar ook dat blijkt nu opgelost, die fiets zit bij Nummer10!!!

Nou, genoeg bevestigingen en bekentenissen lijkt me.

Bedankt voor je goede steun en uitstekende speurwerk en deductie Aart44! Je had privé detective moeten worden, ik vraag me dan ook af waarom Pikkie en ik je niet al eerder in de arm hebben genomen, dan was de zaak sneller opgelost.:)

Laat nu die advokaat van freggel1 maar komen met zijn papieren, ik heb bekentenissen zwart op wit.:biggrin:

En Nummer10, ach nee, jij hoeft niet op te letten, ik zou bij zo'n aanbod ook dankjewel gezegd hebben, dus dat is je niet kwalijk te nemen.

Wel lijkt me een coulance vergoeding op zijn plaats dus t.z.t. kom ik even van wat van die lieftallige dames gebruik maken die bij jouw zwembad horen en uiteraard komt Pikkie dan ook mee! :sex:

Aart :applaus::applaus:Dom Dom van mij door je niet eerder te vertrouwen in de zaak tegen deze oplichters prakijken, gelukkig hebben we bewijs nu .

@Bt ik heb een scherpschutter gecontracteerd, welke als specialiteit heeft kleine dieren van verre te kunnen omleggen:gun::gun: het kost wat maar dan heb je ook wat, hij vraagt zo'n 20.000 flippo's :biggrin::biggrin::biggrin: ik denk als ik de mijn er bij doe dat we een aardig eind op de goede weg zitten... nog voor de kerst...:gun:

Lees maar op dat andere forum, het staat er overduidelijk!!!

Vorig jaar is er door mij een fiets te koop aangeboden, en nergens staat daar dat de bezorgster erbij hoorde!!!

Dus voor wat mij betreft, is het bewijs dubbel en dwars geleverd... ER IS ENKEL EEN FIETS TE KOOP AANGEBODEN!

Morgenvroeg komen mijn bosnimfen terug van trainingskamp, en zijn klaar voor de strijd, mocht er een aanval komen...

Zeg ik voor nu hetzelfde als op dat ander forum, de bosnimfen zijn klaar voor de strijd, ik ga genieten van mijn welverdiende feestdagen, en laat het gevecht over aan mijn trouwe bosnimf

Ja ja Freggel1 heb je die kalender op eendje forum gezien die van matrix, kijk zo kom jij nu ook op mijn bordje 1e kerstdag....:biggrin::biggrin::biggrin:

en nergens staat daar dat de bezorgster erbij hoorde!!!
Dan moet je die thread nog maar eens goed gaan lezen, alvorens de aanschaf toe te zeggen heb ik expliciet gevraagd en bevestigd gekregen dat het niet alleen de fiets was maar het gehele pakket inclusief de bezorgnimf!

En duh... zelfs die fiets heb ik niet gehad, want die heeft Nummer10 dus het maakt allemaal niet uit!

Enneh Pikkie... dat komt goed uit, kost inderdaad wel wat, maar we hoeven zelf dan niet bij te lappen, laat ik nu net zo'n 20.000 flippo's hier in de huiskamer hebben staan.:biggrin:

Mooi BT mijn stealts zijn onderweg voor de eerste preciesie bombardementen op de freggel grot, dus het komt goed heb je de kalender van matrix al gezien bij de eendjes zo komt tie eruit te zien.

En zo ligt tie straks op mijn bordje met daarbij een goudgele rakker...Kijk ik kan ze nog terug roepen hoor maar dat ligt helemaal aan wat er gebeurt nu.... een fiets ofzo en een goed excuus ik noem maar wat...:biggrin::biggrin::biggrin:.....onderhandelings tafel staat open natuurlijk...:tong::p

Ik weet niet wat jullie precies voor plannen hadden???

Maar de aanvallen van Pikkie zijn tot nu toe allemaal afgeslagen, alle verzamelde Freggels leven nog!

En een uurtje geleden ben ik thuis gekomen vanuit Maastricht, heb nog wel wat aanvalspogingen ondergaan, namelijk de keffert en de buurman, de aanwezige bosnimfen kozen binnen 5 minuten het Hazepad, en mijn flippo's staan hier in de kamer.

:biggrin:

:headbang::headbang:ik heb op ander forum duidelijk standpunt vertelt lol.. ga nu eerst mijn vriendje BT helpen met zijn verdriet om het verlies van zijn neef in de usa die was losgebriken terwijl ik overduidelijk bewijs hebt dat jij zijn hok hebt opengemaakt..

@ Pikkie,

Hé Pikkie laat je niet voor de gek houden hoor, het zit anders in elkaar dan wij denken. Heel deze story is zoals nu blijkt vooraf opgezet door Freggel en Tijger. Wat Freggel niet wist toen hij naar Maastricht reed is dat ik een paar nimfen achter hem aangestuurd heb.

Hier volgt het verslag van de nimfen: 16.00 uur: Freggel komt aan bij Tijger. 16.01 uur Freggel en Tijger vallen elkaar huilend van het lachen in de armen (dit duurt vervolgens een minuut of vijf). Nadat ze uiteindelijk uitgelachen zijn gaan ze naar binnen en worden er nieuwjaarspresentjes uitgewisseld ( Freggel geeft Tijger brabantse worstebroodjes en Tijger geeft Freggel een limburgse rijstevlaai). Na een paar bakken koffie en wat over en weer gepraat gaat Tijger naar boven en haalt een zak met 21376 flippo's tevoorschijn en overhandigd deze aan Freggel. Vervolgens geven ze elkaar de hand, lachen nog wat en Freggel stapt weer gewoon in zijn auto en rijdt weg.

Kijk Pikkie jouw verhaal geloof ik (precisieaanval op de tv van Freggel). Maar het verhaal dat Freggel ongeschonden uit Maastricht zou kunnen weggekomen, dat bestaat natuurlijk nooit. Pfhhh dit zaakje stinkt echt. Ik vrees dan ook dat wij vreselijk bij de neus genomen

zijn.

Je vriendje Boets.

Maar Boets toch, hoe moeten die nimfen dat nu weten? Je hebt het verhaal van Freggel toch gelezen? Die hadden allemaal al binnen 5 minuten het hazenpad gekozen, mijn keffer heeft die gelijk allemaal bij aankomst de stuipen op het lijf gejaagd en die zijn gevlucht.

Jammer. Want m'n vrouw was niet thuis, dus dat is nog een aandachtspunt voor de hond, bosnimfen binnen laten, alleen de eigenaren verjagen.:biggrin:

Ik als rechtschapen persoon met mijn eerlijk voorkomend uiterlijk zou toch nooit onze Pikkie in de maling nemen... naaaaaaahhhh.....

;)

Je vriendje Boets.
Oh? Dat wist ik nog niet gezien jullie getrouwd zijn beiden, maar oke, dat mag natuurlijk ook.:biggrin:

Hmmm ik ga nu wat bedenkingen krijgen daar freggel van iedere aanval op de hoogte was ik zal mijn geheime dienst eens op pad sturen voor wat meer info in ieder geval bedankt boets...:biggrin::biggrin: het getuigt hier en riekt hier naar omkoperij.....

"Maar Boets toch, hoe moeten die nimfen dat nu weten? Je hebt het verhaal van Freggel toch gelezen? Die hadden allemaal al binnen 5 minuten het hazenpad gekozen, mijn keffer heeft die gelijk allemaal bij aankomst de stuipen op het lijf gejaagd en die zijn gevlucht."

@ Tijger,

Jammer tijger, de nimfen die jouw keffer "weggejaagd" heeft waren de afleidingsnimfen (hoorde allemaal bij het plannetje). Toen jullie dachten dat de nimfen weg waren kwamen de hi-techspionagenimfen in aktie. En die hebben mij keurig netjes verslag uitgebracht van jullie gezellige onderonsje.

Boets.

Spionagenymfen waren ook weg want mijn keffer ziet en hoort alles, zelfs als wij het niet meer zien of horen.:)

Kan echter ook zijn dat er een keffernymf bij zat, dan was ie natuurlijk ook afgeleid, dat kan ik zo niet bepalen.:biggrin:

Dus dan zal het dat wel geweest zijn... pfff... kan ik dat beest ook al opnieuw gaan inregelen.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan