Gezocht, sountrack[s] Pirates of The Caribbien

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.182
Waarderingsscore
576
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Ik zal ze zelf ook wel kunnen vinden, maar ik ben op zoek naar tracks uit die film. 

Waarom??? 


hierom! 

Ik ga aan een nieuwe hobby beginnen om te handen/vingers weer los en aan de praat te krijgen op advies van mijn therapeute. Dus dan kun je er beter iets moois van maken, en gaan zoeken naar mooie bouwpaketten. :biggrin: 

Ik wil tijdens de vorderingen foto's en filmpjes maken van dit ding wat ik gekocht heb.
 
Er is zat te vinden op YouTube en als je een track vindt even opzoeken convert YouTube to mp3
 
You tube link in de boven balk kopi?ren en plakken in



http://www.youtube-mp3.org/nl
 
Ja ge het gelijk, en da wit ik allemoal wel.... 

Maar ik heb er zelf nog niet opgezocht, maar ben gewoon opzoek. 

Reden is dat ik op advies van de therapeut iets gekocht heb om mijn vingers weer aan het werk te krijgen, kan er bijna niets meer mee, schrijven en tekenen lukt nauwelijks meer, dus ik heb iets opgezocht wat een echte uitdaging is.

Ik heb een boot gekocht!!! 

Soleil Royal
 
Is muziek spelen geen optie? Van dat kleine pril werk met die grote kolenschoppen van jou zal lastig worden, ben ik bang.
Sterkte.
 
Nee hoor, ben erg handig met een pincet en dremel. :biggrin: 

Pakket is vandaag bezorgd, dus we kunnen gaan starten!!!

Is weer eens wat anders dan sat en pc's.
 
☁☁???☁☁
☁☁???☁☁
☁☁???☁☁
☁☁?〰?☁☁
☁?????☁
???????
?☁???☁?
?☁???☁?
☁☁???☁☁
☁☁?☁?☁☁
☁☁?☁?☁☁
☁☁?☁?☁☁
☁☁?☁?☁☁
Superman!
Leg de hamer binnen hand bereik!
 
Met een hamer past alles!
 
Maar het bootje vlot al aardig!!! 


Kijk maar eens: 













 
Een ouwe Freggel lekker aan het genieten met een jonge Freggel!!!  :) :rolleyes:





 
Ik zie dat de fles champagne  :drinken: al klaar staat om het schip een behouden vaart te wensen.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan