gezocht: titel/artiest

W

willempie

Beste heren,

ik ben op zoek naar de zangeres en titel van het liedje
wat gespeeld wordt als je www.flaironline.nl opent.

het gaat iets van "once in a while she shows up and she smiles .... "

weet iemand wie het is!!!!

Grt.

Willempie

Hoi Willempie, ik ga denken dat het een nummer is wat op 1 van de concertten gezongen is van Warchild?

Ik weet niet zeker wie het is, maar als er nu niemand antwoord geeft op jou vraag, is het vaak het slimste om met de site zelf even contact op te nemen. ;)

Ik zelf zit dus richting Birgit te denken

Ik heb flaironline.nl gisteravond een mailtje gestuurd, helaas nog geen
reactie ontvangen! Ik vind het ook wel iets van Norah Jones hebben.
Google werkt in ieder geval niet mee als ik een deel van de tekst invul..
Afwachten dus!!

@willempie

We kunnen je niet echt helpen, maar we hebben even in de sourcecode van flair gekeken en daar staat dat ze het bestand flairtune.mp3 gebruiken.

Wat je zou kunnen doen is een email naar flair sturen en vragen wie er op flairtune.mp3 zingt.

Maar dit is weer geen makkelijke, ik heb al enkele stukjes uit de tekst gehaald, en op lyrics gezocht maar geen resultaat.

Ik zou zeggen als je geen mail krijgt dan kun je het daar ook op het forum vragen, daar zegt men het wellicht meteen. ;)

once in a while

Klik onder het landschap maar op play!

Nu nog eventjes zoeken naar de artiest. ;)

Het is potver nogal een lastige opgave volgens mij! Ik heb gisteren een mail gestuurd naar flaironline maar ik heb nog niks teruggehad!

Ik heb ook stukken tekst in google gezocht maar er is niks te vinden. Ik zal niet rusten totdat.....

Ik heb het maar op het flair forum gevraagd,onder wat vind jij.

Om jullie gemoedsrust op pijl te houden, klik niet op het "lijf" forum.
Waar die vrouwen allemaal last van hebben :) :) :)

Mvrgt. Willempie

Betterzzzweet
reageerde vandaag om 11:21
Dat liedje is van sam, she. Als je lid bent heb je die cd oit gratis gekrgen, ze staat ook wel eens in de flair om een cd te bespreken!

Nu zal ik daar maar's naar op zoek gaan, She van Sam. Lid worden
van Flair, nooit! Dat blad wil ik buiten huis houden, staat boordevol
met principes!!

Zingen met Sam

We hebben ontzettend veel verzoeken gekregen of het Flair-liedje (dat je hoort tijdens onze commercials) te koop is. Een lange tijd hebben we helaas nee moeten verkopen, maar nu is het er gelukkig toch van gekomen. Het liedje 'She' van onze Flair-zangeres Sam is uit op cd!
Ze is meteen binnengekomen in de Top 40, en het zou natuurlijk helemaal geweldig zijn als de Flair-song hoog in de lijsten terecht zou komen. En je kunt deze cd nu voordelig bestellen. Leuk voor jezelf, of als cadeautje.
Wil je ?m bestellen?

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan