ghostwriter

E

espagnol60

Hoi allemaal

Ik heb me net de ghostwriter besteld omdat die volgens vele echt goed moet zijn voor de spaanse taquilla's en franse K's als ook voor Canal+ NL of het klopt zien we wel maar mijn vraag is nu

Welke kaart gebruik ik het beste ,(atmel,goldwafer????)

Kan iemand mij daarin helpen ,ik zou het zeer op prijs stellen aangezien ik nu al een tijd al die site's afschuim om enige info

Alvast bedankt voor de hulp

 
Sorry, we kunnen je niet helpen met advies over welke kaart je het beste kunt gebruiken om gratis naar een betaalprovider te kijken.

Dat is wettelijk niet toegestaan.

Je kunt het wel voor beveiligingssystemen gebruiken en toegangssystemen.

Wat dat betreft moet ik zeggen dat de Atmel daarin een fijne keuze is, vooral de funcard. Er zit wat meer geheugen op waardoor je meer gegevens kunt programmeren. Verder is het zo dat soms met Goldwafers dat ze met dit warme weer wel eens last hebben van temperatuur.

Ondanks dat dit maar vrij zelden voor komt, heeft de Atmel daar geen probleem mee, dus die zou je buiten in de zon in de toegangscontrole laten steken zonder een probleem.

 
Je kan ook met deze temperaturen buiten bij de garage poort

een piccard nemen van printmateriaal die kunnen ook goed tegen hoge temperaturen

zijn kwa werking precies het zelfde als een coldcard

Robbie

 
sorry Black tiger maar ik denk je begrijpt me verkeerd want ik heb een originele kaart van canal+(de gele,grijze) dus het is niet om echt gratis te kijken maar wel voor leer doeleinde

sorry indien ik de verkeerde indruk gaf ,maar mijn hobby is pc en wil die nu uitbreiden

maar ik begrijp wel wat je bedoeld

Ik dank u voor het bericht

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan