GigaBlue UHD X1 Plus 4K Android IPTV/OTT

edbe

Active member
Lid sinds
12 okt 2009
Berichten
299
Waarderingsscore
55
Punten
28
Locatie
🌍
ik ben opzoek naar een leuke nieuwe iptv box, nu zie ik dat Gigablue nieuwe modellen gaat uitbrengen, o.a. de GigaBlue UHD X1 Plus 4K Android IPTV/OTT.

heb wel interesse in deze box, maar nu wil ik graag weten of deze box (afstandbediening) gaat regeren op mijn andere GB trio uhd box ???
 
Ik zou het niet weten wat de afstandsbedienig doet @edbe.

Maar waarom een box terwijl een firestick ook goed werkt, je kunt dat ding overal mee naar toe nemen, zowel binnens als buitenshuis.
Kijk maar naar het topic van @janblues ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: edbe
Goede vraag @edbe want het zou best wel eens kunnen dat dit op elkaar reageert. Dat was eerder ook al het geval met andere boxen.
Ik neem aan dat je zo'n box wilt omdat die uitgebreidere mogelijkheden heeft dan een Firestick en ook een LAN aansluiting.

Misschien is het wel een optie om dit aan de importeur te vragen of een van de verkopende winkels of die daar iets van weten. Tenzij iemand anders hier meerdere GigaBlue's in bezit heeft en daar al iets over kan zeggen.
 
  • Leuk
Waarderingen: edbe
wil er ook een hdd er aan hangen evt. en zo te zien gaat dat niet bij een firestick
 
The firestick wordt als het ware gekoppeld aan de tv. Er wordt gevraagd tijdens het installeren voor welk merk tv je hem gaat gebruiken. Misschien even de handleiding ophalen.
Nee idd dat gaat niet met de firestick.
Ik had ook eerst aan zoiets gedacht edbe. Wifi blijft wifi.
 
Laatst bewerkt:
er zit ook nog een dvb sx erop
 
reactie van Gigablue Duitsland :



Bedankt voor de interesse.

De afstandsbediening reageert niet op bestaande E2 Gigablue boxen.

Gigablue heeft aangegeven wel bezig te zijn met een afstandsbediening waarmee zowel de E2 boxen, als de Android boxen te bedienen zijn. Vergelijkbaar met de TV, AUX, DVD knoppen op de huidige AB's.

Met vriendelijke groet,
 
Ik kende de Gigablue nog niet, maar zo te zien is het wel een mooi apparaatje voor een redelijke scherpe prijs.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Waarderingen: edbe
Ik kende de Gigablue nog niet, maar zo te zien is het wel een mooi apparaatje voor een redelijke scherpe prijs
Ik heb er hier ook 1 staan, doet het al jaren perfect, 1 probleem de HDD is pas gesneuveld en die kan je niet echt vervangen.
Nu tijdelijk opgelost naar een usb hdd en dat werkt ook.

Misschien nog een tip, afhankelijk van de software kan je nog iptv (Jedi maker Xstream) installeren op je Gigablue en dat werkt echt super geen buffering en zeer snel zappen.
 
  • Leuk
Waarderingen: edbe
Ik weet niet precies hoe die speciale schroeven eruit zien maar bij de hornbach hebben ze een rood doosje/doos met heel veel voor vreemde schroeven. Het is een wat ovale doos.
 
Ik weet niet precies hoe die speciale schroeven eruit zien maar bij de hornbach hebben ze een rood doosje/doos met heel veel voor vreemde schroeven. Het is een wat ovale doos.
Ik weet het niet meer precies en ik heb niet echt veel tijd om erin te verdiepen momenteel. (Als ik mezelf weer eens verveel zijn dat van die klusjes die uitgevoerd gaan worden. Nog een jaar of 10 dan ga ik met pensioen. ;) )
 
  • Leuk
Waarderingen: edbe
Hm ik geniet er nu al van. :ROFLMAO:
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan