Gister was de freggelgrot totaal onbewaakt achtergelaten!

Big-Henk

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
25
Punten
38
Leeftijd
63
Ja ja even een nieuwjaarborrel h? en laat de freggelgrot maar gewoon laten voor wat het is en zijn ze vergeten de beveiliging aan te zetten hahaha.
Heb er dus maar even rondgesnuffeld en hun het toetje Fiona maar meegenomen, die voelde zich zo in de steek gelaten.
Gelijk even wat foto materiaal gemaakt in de freggelgrot waar een gezellig freggel hoekje was gemaakt.
Dus BT en Pikkie we hebben er weer een redelijke schoonheid bij in de burcht. :biggrin:

Je weet nix van mij maar er hangt wel een stuk wild vlees uit!
Of is dat haar schenktuitje?

En dan maar zeggen dat je ziek bent!!!???

Wat een lage afleidingsmanouvre!!! :[

Ik vrees dat het nu echt oorlog is, de grot is vanaf nu hermetisch afgesloten, ieder die er nu nog zonder uitnodiging binnenloopt heeft zijn laatste ..... gescheten! :vuist: :gun:

Tralalala.... twiedeliediedie... goed gedaan Big-Henk en goede afleidingsmanouevre, ze zijn er toch mooi ingetrapt.:biggrin::biggrin::biggrin:

't Kon niet missen BT ze moesten ooit eens ergens de fout in gaan. Haha en maar roddelen over de mensen die niet aanwezig waren haha . :biggrin: :biggrin: :biggrin:

Helaas was ik er niet maar was er toch een beetje bij de jongens hebben me gebeld, van wege prive kon ik helaas zelfs niet een kwartier komen, maar ik hoop dat het gezellig was...

@Big-Henk

Fiona is een mooie meid, maar toch ook een beetje afgeragd, dus ik snap wat kees bedoelt met een stukje wild vlees; maar ik zou haar zeker m'n nest niet uittrappen!

Groetjes,
Bones

Ach het zijn vaak allemaal afgeragde fietsen die uit de freggelgrot wegkomen Bones, maar die lappen we wel weer op. :biggrin:

Ik ben een van de goede monteurs he ik behandel het afgeragde delen met grote zachtheid..

:biggrin: OK weten we dat ook weer.. Brandvrije handschoentjes aan dus! :biggrin:

Brandblusser mee en ijsblokje geen enkel probleem

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan