go to x

mistico

Jr. Member
Waarderingsscore
0
Punten
6
Leeftijd
73
hallo na het instaleren van pli jade kan ik de go to x funktie niet meer gebruiken en hij bij de pli iolits wel werkte , staat op 70 of is dit vrkeerd ,

Moet je toch iets duidelijker zijn met wat je bedoeld.
Wat bedoel je met "staat op 70"? Volgens mij bedoel je hier de motor input power of niet? Die mag op 70 staan.

Maar dan zou je de gotoxx ook moeten kunnen gebruiken, kun je die niet selecteren dan of wat bedoel je?

juist die staat op 70 kan die ook op 40 zetten weet ik mar hij draait gewoon niet en dat deed ie wel met de pli iolte erop snap het niet enkel pli jade erop gezet met niewe draaibaare settings lijst zou het toch moeten doen rar

Ja dan zou hij het wel moeten doen inderdaad. Maar ik heb eens iets soortgelijks aan de hand gehad, bleek dat het prul satposities had opgeslagen op een of andere manier.
Vink de GotoXX eens uit en kijk eens of je an opgeslagen sat posities ziet staan, zoja, haal ie weg, zet de gotoXX weer aan, en dan is er grote kans dat ie weer gaat.

zal dit zeker uitproberen alvast dank black

hallo hier weer iets raar na vandaag de sats er met de hand ingezet kan ik er de sirius en thor niet in zetten geven geen frecwensies aan en heb verschilende zenderlijsten uitgeprobeerd denk dat ik terug de pli iolite erop ga zetten en later nog es proberen als de jade wat langer in gebruik is kinderziekten weg zijn mischien hier nog iemand met dit probleem is mischien niet bedoeld om op draaibaar gezet te worden ? ik weet het niet meer pffff

Sats met de hand er in gezet? Duh... hoe dat dan? Normaliter gooi je er toch een frequentielijst in?

Ik weet het niet maar ik hoef geen PLI, mij te omslachtig, gewoon Nabilo er in en gaan met die banaan hier bij mij thuis.:)

en werk alles dan met nabillo ook go to x ?

Ik heb hier de Nabilo werkend met de goto XX funktie. Gekker nog, ik heb er een 4-diseqc op hangen, waarbij de motor (met gotoXX) op diseqc 0 zit en 3 andere schotels op diseqc 1 t/m 3 en dat werkt perfekt.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan