Goed bezig geweest Black Tiger!

BT is toch geen circustijger die kunstjes moet doen zal wel een ver familielid zijn die het kunstje met de tijgerin geflikt heeft.
 
Nou, voor dat kunstje is ie anders altijd wel te porren hoor.
Helemaal als die tijgerin bepaalde eh.. kwaliteiten (< nog bijna typefout ook) heeft.
 
aart1944;224134 zei:
BT is toch geen circustijger die kunstjes moet doen .

Ik weet het niet zo zeker wat je zegt nu Aart, want ik heb hem hier een keer op onze trampoline zien springen, en dat ging hem goed af. :biggrin:

Maar er wordt trouwens ook gevraagd of er namen verzonnen kunnen worden voor de pasgeborene...


Kwik, Kwek en Kwak?
 
Ik heb ook nog ergens een foto van een andere plek waar ik ook op de Trampoline stond te springen, maar inderdaad geen circustijger, alhoewel ik niet perse vies ben van circuskunstjes.

En ben al helemaal niet vies van kunstjes zoals door Mas3 aangegeven.:biggrin: Vermits de door hem aangegeven bepaalde kwaliteiten aanwezig zijn bij het tijgerinnenbeest. Hij kent me al beter als ikzelf.:biggrin::sex:

Maar helaas... deze keer was ik het inderdaad niet. Had ik het geweten had ik wel geprobeerd deze tijgerin van tevoren even te testen.:)
 
Die tijgers lijken ook zo erg op elkaar h?? :biggrin:
 
Dat komt door ons vachtje.;)
En bijkomend voordeel is, dat als we iets uitspoken, niet meteen de verdacht aan te wijzen is.... er zijn er zoveel.... en ze lijken zo op elkaar... :biggrin::biggrin:
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan