Goed lezen!!! De nieuwe Jenny!!! Een dikke 10...

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
800
Punten
113
Leeftijd
60
Nou ze hebben het voor elkaar hoor, ook bij xMissy spant men samen met BT en Pikkie en Big-henk, om mij en B tot een andere gedachte te brengen.

Nou voor nu is het gelukt, en de volgende nimf is gevangen en opgesloten in het Boetsenbos!

Ze wordt pas weer vrijgelaten als de BBQ-tijd aangebroken is, dan mogen jullie allen ze komen bewonderen. :sex:

Hier alvast een tipje/tiet van Jenny.

Dik... ja! Een 10? Bij lange na niet. Neptieten, standaard verwezen naar een onvoldoende dus.

Hahaha gejatte Jenny Die per ongeluk al eens gekeurd door BT op en 9, maar viel door de mand vanwegen de nep tieten en we eigenlijk de burcht uit wilden sturen en haar toen maar als lokvogel op straat hebben gezet om gejat te worden. :biggrin:

Weet je nog BT was deze! thread en deze! Jenny..
Pikkie dacht toen nog even de fiets te zien staan en ik zat nog niet in ons clubje! :biggrin:

Juist Big Henk hij valt weer door de mand ....

Jaaaa ik herken ze nog goed Big-Henk. Inderdaad toen een 9 maar toen werd er nog niet zo erg op nep gelet maar op een combo van kwaliteit en bespringbaarheid gekeurd.;)

Nu in 2009 doen we alleen nog kwaliteitskeuringen.:biggrin:

Maar inderdaad weer gejat.... het kon ook bijna niet anders. Is ie te verdacht geworden met fietsen pikken, gaat ie maar nimfen jatten.:)

Hahahaha maatje,

Wat zijn ze weer jaloers. Maar voorlopig is ze veilig opgeborgen in het boetsenbos.
Heb haar net nog even goed bekeken en ik geef er een dikke 9 voor.

B.

Te kleine tieten, moet minimaal D zijn en lange nagels. Beetje te nep en te B. Een 4.. :biggrin:

Hahahaha, nja, we moeten wel eerlijk blijven. Te lange nagels, te kleine tieten, maar het ziet er voor de rest wel lekker uit, mooie poes, lief en vriendelijke gezichtje.
Ik kom wel tot een 8.

Lief en vriendelijk gezichtje wil niet altijd iets zeggen BT, kunnen ook kwaje zijn soms ben daar nu wel achtergekomen. :biggrin:

Ja dat klopt zeer zeker, maarja, we kunnen ze wel naar maar niet in het hoofd kijken, en de keuring bevat het gehele pakketje.:)

Big Henk en BT trap er nou niet iedere keer in het is allemaal nep ze willen met alle geweld de aandacht omtrent hun louche praktijken afwenden...
Vooral B. volgens mij is hij de heeler van al het gestolen spul....

Vooral B. volgens mij is hij de heeler van al het gestolen spul....
Net alleen B. Vandaag had ik een gesprek met ene E op MSN. Desbetreffenden hadden in plaats van een gewone avatar of foto een soort slideshow lopen.
En wat schetst mijn verbazing toen ik daar een foto zag voorbij komen van de ons aller beruchte J op MIJN fiets?

Black Tiger;198218 zei:
Net alleen B. Vandaag had ik een gesprek met ene E op MSN. Desbetreffenden hadden in plaats van een gewone avatar of foto een soort slideshow lopen.
En wat schetst mijn verbazing toen ik daar een foto zag voorbij komen van de ons aller beruchte J op MIJN fiets?

Dit is echt te gek voor woorden nog BT.

Kijk dit verhaal hierboven pleit mij vrij. Uit alles blijkt nu dat E de heler is en niet B. :applaus:

B.

boets;198244 zei:
Kijk dit verhaal hierboven pleit mij vrij. Uit alles blijkt nu dat E de heler is en niet B. :applaus:

B.

Jij wordt nergens vrij van gepleit we hebben jou een fiets zien aannemen ik meen dat Big Henk dit op foto heeft....

Waarschijnlijk is er een poging tot vergiftiging tegen mij gedaan, want ben sinds vanacht behoorlijk loopziek. Denk dat ze bewijsmateriaal uit de weg willen ruimen. Gelukkig ben ik en taaie een kom er alweer bovenop.. :biggrin:

@Pikkie: Exact, en daarnaast houdt een heler aangekochte spullen ook niet, die verkoopt ze weer door dus het is heel aannemelijk dat het op die wijze bij E terecht is gekomen.

@Big-Henk: Oef is dat schrikken. Ik was thans nog op MSN vannacht dus je had me nog te hulp kunnen roepen indien nodig, alleen duurt het dan wel een paar minuten voordat ik bij je ben.:biggrin:
Wel goed te horen dat je er al weer bovenop komt. Ik weet niet of je ook de 10e naar het zwembad gaat, maar indien dat we het geval is, zou ik gezien de ervaring van afgelopen nacht, zeker mijn drankje daar maar goed bewaken!;)

Black Tiger;198255 zei:
Ik weet niet of je ook de 10e naar het zwembad gaat, maar indien dat we het geval is, zou ik gezien de ervaring van afgelopen nacht, zeker mijn drankje daar maar goed bewaken!;)

Helaas zal ik de 10e daar niet aanwezig zijn, eerst even wat uitzieken en wat interne problemen (allom bekend). ;)

Mijn vrienden Pikkie en BT worden aangeraden zeer goed op hun drankje te letten daar en niet uit het oog te verliezen of eerst leegdrinken, je weet maar nooit. :biggrin:

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan