Goed lezen!!! De nieuwe Jenny!!! Een dikke 10...

Big-Henk;198259 zei:
Helaas zal ik de 10e daar niet aanwezig zijn, eerst even wat uitzieken en wat interne problemen (allom bekend). ;)

Mijn vrienden Pikkie en BT worden aangeraden zeer goed op hun drankje te letten daar en niet uit het oog te verliezen of eerst leegdrinken, je weet maar nooit. :biggrin:

Dankje vriend Big Henk maar doe jij rustig aan ik hoop dat je je probs kunt oplossen.. de burcht staat onder zeer strenge bewaking dit weekend..

Ben je bang dat ik en mijn maatje B te dicht in de buurt komen morgenavond?

Neejoh je bent er gewoon van aan het profiteren dat het hier te druk is om de aanval te openen, ik kan mezelf alleen beroepen op verdediging op dit moment!

Ik ben allang blij dat ik E. achter me heb...

Wacht maar tot de verbouwing in de Freggelgrot klaar is, dan is er hier g??n doorkomen meer aan. :biggrin:

Ik kan helaas ook niet, zit zelfs zaterdagmiddag in het buitenland (Belgie) en zaterdagavond prutsen met een draadloos netwerk. Daarna zal ik hier thuis gaan genieten met een drankje vermoedelijk.

En bang hoef ik daarvoor niet te zijn, ik heb mijn nieuwe avatar opdracht gegeven mijn drankje tijdens mijn afwezigheid te bewaken.:biggrin:

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan