Goed nieuws van Eweka!

Nja, ik weet het niet, na dat weekend waarin dat beloofd werd, kreeg ik wel nog een film van 48 dagen ofzo gedownload.

Ik merk dat mijn HD's het niet helemaal kunnen bij benen en daar heb ik er twee van, type sata.
Huh? Mij werd verteld dat SATA een stuk sneller was dan IDE. En ik heb gewone IDE schijven (120 en 160 gig) en nog een oude pc met AMD 2000+ en 512 mb geheugen.
In het begin haalde ik een snelheid van 19,3 mb met downloaden en daar hadden mijn hd's geen problemen mee.
De door jou genoemde 2,4 mb is niet zo gek veel meer, dus zouden SATA schijven dat zeker moeten kunnen bijbenen of heb je zo'n trage pc?
 
Black Tiger;177659 zei:
De door jou genoemde 2,4 mb is niet zo gek veel meer, dus zouden SATA schijven dat zeker moeten kunnen bijbenen of heb je zo'n trage pc?

Nee allicht kan hij het wel bijhouden, maar als hij ook de files moet wegschrijven en een ander proramma moet openen, dan zie je dat de HD's het druk hebben, het duurd wat langer dan normaal.

Bert
 
Ooohh op de manier. Ja dat zou kunnen, onder het downloaden doe ik meestal FTD en daarnaast nog de forumpost. Andere programma's lopen hier dan eigenlijk niet dus dat kan wel verschil uitmaken ja.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan