Goede 2 din radio met navigatie

sjonnie5

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
671
Waarderingsscore
1
Punten
18
had tot net voor de vakantie een chinese 2din met alle toeters en bellen in mijn auto zitten.
Systeem was perfect. speelde dvd, usb en sd tot aan hd kwaliteit.
Ook navigatie kon ik zelf bepalen, draaide laatste tijd igo primo en dit beviel perfect.
losse schermpjes achterin sloot ik ook hierop aan en de kids keken filmpje terwijl wij voorin muziekje luisterden en navi gebruikte.

Maar jullie snappen het al, 1 dag voor de vakantie ding kapot, alles werkt alleen heb geen geluid meer :(.

Ben nu eens aan het rond snuffelen welke "goede" merken dit ook allemaal kunnen maar ben er nog niet uit.
Meeste kunnen alles wel, maar de navigatie is toch vaak systeem "eigen"

Zitten er hier nog "kenners" op dit gebied???? die wat advies kunnen geven?
heb al ff zitten neuzen tussen alpine en pioneer, maar ook die hebben eigen navisoft volgens mij.
 
Mijn 2din heeft iemand uit mijn auto gehaald.@%^^$^@(@@((@

Ik heb nu mijn oog op een van de Kenwoods laten vallen die hebben Garmin als navi-software.

Maar welke er nu beter is, geen idee.

Multispeed
 
da's mooi kl.....

heb hier ook zitten lijken naar de pioneer f30bt, leuk apparaat, navi draait volgens mij op (aangepaste) igo en bluetooth is van parrot.
Hang alleen wel prijskaartje aan :(
 
sjonnie5;224009 zei:
Hangt alleen wel prijskaartje aan :(
Klopt maar 90% van mijn schadepost wordt vergoed door de verzekering.

Ze schrijven er namelijk op af en ze zijn inmiddels iets goedkoper geworden.

Is zo een Chinese, die je had, niet meer te koop?

Multispeed
 
Zijn wel een tikkie goedkoper. :biggrin:

Multispeed
 
Multispeed;224011 zei:
Is zo een Chinese, die je had, niet meer te koop?

Jawel hoor nog zat, zijn ook stukken goedkoper, maar als ie iedere keer naar anderhalf jaar kapot gaat, vooral 1 dag voor de vakantierit naar spanje, is dat niet goed voor mijn hart, maar ook niet voor mijn portomonee.:cool:

Degene die ik hier heb kost toch ook nog 500 eurotjes!!
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan